چهار نفر از اعضاء کانون فرهنگی شهید چمران کمیته امداد شهرستان ابرکوه در جشنواره کشوری باران وحی حائز رتبه‌های اول تا چهارم کشوری شدند.

یزدفردا:‌ چهار نفر از اعضاء کانون فرهنگی شهید چمران کمیته امداد شهرستان ابرکوه در جشنواره کشوری باران وحی حائز رتبه‌های اول تا چهارم کشوری شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کاظم چاکرالحسینی، رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه بابیان این خبر گفت: جشنواره سراسری باران وحی باهدف شناسایی و ارتقاء استعدادهای قرآنی، ادبی، هنری مددجویان در چهار بخش معارفی، آوایی، ادبی و هنری در رده‌های سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال برگزار شد.

چاکرالحسینی افزود: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری و به‌صورت مجازی در قالب آماده‌سازی فیلم‌های سه الی 15 دقیقه‌ای در هر رشته به‌صورت مجزا انجام شد.

وی ادامه داد: 67 اثر از کانون فرهنگی شهید چمران ابرکوه در رشته‌های مختلف پس از بررسی به دبیرخانه استان ارسال شد که از این تعداد 10 اثر پذیرفته و به دبیرخانه کشوری ارسال شد و چهار اثر موفق به کسب رتبه‌های اول تا چهارم شدند.

 رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه افزود: دو نفر از افراد برگزیده در رشته معارف، دو نفر در بخش ادبی، دو نفر در رشته هنر و 4 نفر در رشته آوایی به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد یک نفر حائز رتبه اول کشوری، یک نفر رتبه سوم کشوری و دو نفر رتبه چهارم کشوری شدند.

انتهای پیام

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا