مجری مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE و مسئول کمیته کنترل و مقابله با شیوع کرونا در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، جدید‌ترین اقدامات انجام شده در این شرکت جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، علیرضا حاجی حسینی با اشاره به آغاز سومین موج کرونا در کشور، از انجام غربالگری روزانه کرونا برای تمامی کارکنان این شرکت از طریق فرم‌های خود اظهاری در سیستم مکاتبات داخلی خبر داد و افزود: تاکنون در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد ۱۹ هزار و ۴۰۰ مرتبه غربالگری انجام شده است که از این تعداد، ۳۶ نفر مبتلای قطعی شناسایی شده و پروتکل‌های بهداشتی در خصوص بازگشت به کار این افراد به طور دقیق اجرا می‌شود.

حاجی حسینی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، تعداد ۱۲ جلسه فوق العاده شورای سلامت در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد برگزار و دستورالعمل‌ها و مصوبات لازم جهت جلوگیری از شیوع این ویروس در شرکت اجرا شده است.

وی افزود: همچنین تب‌سنجی روزانه همه کارکنان حوزه ستادی و معاونت بهره برداری، ضدعفونی و گندزدایی کلیه اماکن و فضاهای عمومی ساختمان ستاد، معاونت بهره برداری، دفتر بازار برق و تمامی پست‌های انتقال و فوق‌توزیع برق ، بخشی از اقدامات انجام شده در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

مسئول کمیته کنترل و مقابله با شیوع کرونا در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد خاطرنشان کرد: با توجه به شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا و ضرورت کاهش تردد در سومین موج این بیماری، بستر و فناوری لازم جهت اجرای دورکاری و کاهش حضور کارکنان از روش نوبت‌بندی ایجاد شده و تعداد شیفت‌ها و کارکنان نوبت‌کار در پست‌های انتقال و فوق توزیع و دیسپاچینگ شرکت نیز کاهش یافته است.

وی لغو تمامی ماموریت‌ها به سایر استان‌ها و همچنین ماموریت‌های غیرضروری داخل استانی، جایگزینی مکاتبات الکترونیکی با مکاتبات فیزیکی جهت کاهش خطر انتقال ویروس کرونا، استفاده مدیران شرکت از امضای الکترونیکی، ممانعت از تردد افراد داخل پست‌های برق به جز فعالیت‌ها و تعمیرات ضروری و همچنین استقرار میز خدمت در نگهبانی‌های شرکت جهت پیگیری امور مرتبط با ارباب رجوع از دیگر اقدامات انجام شده جهت کاهش تردد‌ها و مراجعات حضوری غیرضروری افراد در ساختمان‌های شرکت برق منطقه‌‌ای یزد برشمرد.

حاجی حسینی همچنین در توضیح اقدامات انجام شده در حوزه اطلاع رسانی و آموزش مرتبط با بیماری کرونا اظهار داشت: نصب بنر‌های آموزشی، ترجمه و نشر بولتن‌های علمی سازمان بهداشت جهانی (WHO)، نشر اطلاعیه و آموزش‌های لازم در مورد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در سامانه مکاتبات داخلی و پرتال خبری شرکت برق منطقه‌‌ای یزد به صورت مداوم انجام شده است.

تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی و الزام همکاران و پیمانکاران شرکت به استفاده از ماسک در محیط شرکت، نصب دستگاه ضدعفونی در ورودی ساختمان ستاد و بهره‌برداری برق منطقه‌‌ای یزد نیز از جمله اقداماتی است که توسط کمیته کنترل و مقابله با شیوع کرونا در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد صورت گرفت.










  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا