استاندار یزد با اشاره به اشتراکات بسیار زیاد استانهای یزد و کرمان گفت: تاکنون روابط این استان چندان رضایت بخش نبوده اما از این پس تقویت می شود.

یزدفردا: محمدعلی طالبی، صبح امروز در دیدار رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، رئیس سازمان امور مالیاتی و نمایندگان مردم یزد و اشکذر و شهرستان اردکان در مجلس اظهار داشت: با تلاش نمایندگان استان یزد در این دوره ارتباط بسیار خوبی با کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس در حال شکل گیری است که می‌تواند در جهت اهداف توسعه‌ای استان مؤثر باشد.

وی با اشاره به سفر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به یزد و بررسی مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان عنوان کرد: نشست‌های امروز را به فال نیک می‌گیریم.

طالبی در مورد دغدغه‌های بخش خصوصی در حوزه‌های مالیاتی، مالی و اقتصادی بیان کرد: با وجود همه مشکلات و موانعی که در کشور وجود دارد، بخش خصوصی در یزد بسیار خوب کار می‌کند و موفقیت‌های خوبی داشته و وظیفه ما در هر جایگاهی، کمک به رفع این دغدغه هاست.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: برخی موضوعاتی که توسط بخش خصوصی طرح می‌شود به راه حل مناسبی برسد و برخی ابهامات در حوزه‌های مختلف هم برطرف شود.

وی ادامه داد: استان یزد در زمینه مسائل صنعتی و معدنی اشتراکات بسیاری با استان کرمان دارد اما متأسفانه تعاملی که باید وجود داشته باشد، تاکنون مشاهده نشده و اگر این ارتباط تقویت شود، می‌توان در راستای منافع هر دو استان و کشور گام‌های خوبی برداشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا