فرماندارمیبد با اشاره به تصمیمات ستاد مقابله با کرونای استان گفت: در شهرستان میبد هم به کمک شبکه بهداشت و اصناف، فرمانداری و سایر ارگان‌ها در مقابله با کرونا اقدامات پیشگیرانه و هشدار باش انجام شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح بابیان اینکه در دوره‌ای تعداد بستری‌های ما به سه نفر کاهش‌یافته بود اما در ماه اخیر تعداد بستری‌های ما در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) به 53 نفر رسیده است افزود: به‌تمام‌معنا کادر درمان ما خسته شدند و کادر بهداشتی که بر اصناف و فروشگاه‌ها و نانوایی‌ها نظارت داشتند خسته شدند.

فلاح تصریح کرد: اگر وضع این‌گونه پیش برود حتی در خدمات‌رسانی به بیماران هم مواجه و روزهای بدی را پیش رو خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه در چند روز اخیر اقدامات پیشگیرانه جدی را در شهرستان داشتیم گفت: متأسفانه بعضی از افرادی که با ابتلا به کرونا فوت شدند هیچ‌گونه بیماری زمینه‌ای هم نداشتند و این زنگ خطری برای ماست بنابراین اقدامات جدی‌تری را از امروز در شهرستان میبد خواهیم داشت.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان بابیان اینکه طبق تصمیماتی که ستاد کرونای استان ما هم مصمم به اجرای آن هستیم گفت: اگر مردم عزیز ما زنجیره شیوع کرونا و ابتلا به این بیماری منحوس را قطع نکنیم؛ ماه‌های آینده روزهای خوبی برای ما نخواهد بود.

فرماندارمیبد تصریح کرد: کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، قصابی‌ها، نانوایی‌ها، اصناف، مساجد و تکایا، تالارهای پذیرایی باید کرونا را جدی بگیرند تا بتوانیم از موج سوم کرونا هم در شهرستان میبد عبور کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا