حسین فلاح فرماندارمیبد به همراه دکتر سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام‌جمعه میبد که نبیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، خادمی معاون زیرساخت وزیر راه و شهرسازی، مسئول کمیسیون عمران مجلس هم حضور داشتند؛ چندین دستور کار شهرستان را پی گیری نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح گفت: در پی این رایزنی‌ها چندین اتفاق مبارک در شهرستان میبد اتفاق خواهد افتاد.

فلاح افزود: اولین اتفاق مهم عملیات اجرای پروژه کمربند شرقی میبد –اردکان به طول 20 کیلومتر است که دو هفته آینده ابلاغیه آن از تهران اعلام خواهد شد.

فرماندارمیبد با اشاره به مطالبات چندین ساله مردم ندوشن و روستای نیوک مبنی بر احداث کمربندی نیوک گفت: با توجه به تردد بیش‌ازحد کامیون‌های معادن از این مسیر، کمربند نیوک به طول 5 کیلومتر در دستور کار قرار گرفت و رئیس کمیسیون عمران مجلس برای اجرای این پروژه وارد مذاکره با مدیرکل راهداری استان شد.

وی افزود: با توجه به تأمین هزینه زیرساخت‌های این مسیر ظرف مدت 3 ماه، معاون وزیر قول دادند؛ کل آسفالت آن را تأمین کنند.

فلاح خاطرنشان کرد: حل مشکل قرار گرفتن 2 واحد صنعتی در حریم شهر با نگاه مساعد، تقسیط هزینه‌های مجتمع‌های فرهنگی مذهبی به شکل بلندمدت، واگذاری زمین مجموعه ساختمان جدید محبت با نهایت تخفیف و دستور حل مشکل کمسیون ماده دوازده شهرداری بر اساس دستور معاون وزیر از دیگر مباحثی بود که در این دیدار بر آن‌ها تأکید شد.

حسین فلاح در پایان از وقت سه‌ساعته‌ای که حضرت آیت‌الله اعرافی بر این موارد گذاشتند و تعامل و همکاری که مهندس یادگاری، علیخانی و مهندس مظفری داشتند؛ از آن‌ها قدردانی نمود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا