مراسم « سه شنبه های تکریم» با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تجلیل از خانواده شهید پرنیان در استان یزد برگزار شد.

یزد فردا: مراسم « سه شنبه های تکریم» استان یزد عصر امروز با حضور مجازی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با تجلیل از خانواده شهید پرنیان در استان یزد برگزار شد.

در این مراسم که آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، حجت الاسلام احمدی نقیبی رئیس بنیاد شهید شهرستان یزد و حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد، از پدر و برادر شهید پرنیان قدردانی شد.

حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی در این مراسم گفت: به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس اجرای برنامه سه شنبه های تکریم را در دستور کار قرار داده ایم که تاکنون 12 هفته از این برنامه اجرا شده است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: برنامه این هفته سه شنبه های تکریم در محضر خانواده شهید پرنیان در استان برگزار می شود.

این مراسم که به صورت پخش زنده در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نیز پخش می شد از برادر و پدر این شهید تجلیل و قدردانی شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا