یزدفردا:فرمانده انتظامی استان از دستگيري 2 سارق حرفه اي با 40 فقره سرقت منزل در یزد خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما" سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره جزئیات اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهر یزد شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستوركار تيمي از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: كارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتي و عملیاتی و بازنگری محل های وقوع سرقت، موفق به شناسایی مخفیگاه 2 سارق حرفه ای شدند و به همین منظور هماهنگی لازم با مقامات قضائی را به عمل آوردند.
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه ماموران در یک عملیات ضربتي سارقان را در یک منزل مسکونی در شهر یزد دستگیر کردند خاطرنشان کرد: متهمان در اداره پلیس به 40 فقره سرقت از منازل مسکونی در شهر یزد اعتراف کردند.
بهدانی فرد با بیان اینکه متهمان این پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، افزود: با تحقیقات پلیس، مشخص شد این افراد بیشتر دست به سرقت از منازلی می زدند که از لحاظ ایمنی و وسایل ضد سرقت در وضعیت ضعیفی قرار داشته اند لذا می طلبد شهروندان با تقویت سیستم های ضد سرقت منزل همانند قفل درب، نصب دوربین، حفاظ پنجره و ... سارقان را در اهداف شومشان ناکام بگذارند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا