یزدفردا:معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامي استان، گفت: طي تيرماه سال جاري مردم شهرستان يزد 9 هزار و 584 تماس عملياتي با ماموران شهرستان یزد داشته اند.
به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "محمود میرحسینی" درباره این خبر گفت: مرکز فوریت های پلیسی 110، انقلابی در زمینه تعامل تنگاتنگ پلیس و مردم در راستای خدمت رسانی به شهروندان است.
 وی تصریح کرد: امروزه این سامانه به منظور خدمت رسانی به آحاد مردم، پایه گذاری شده و در اختیار اپراتورها و ماموران پلیس 110 قرار گرفته است که باید به نحو احسن از آن پاسداری شود.
سرهنگ میرحسینی ادامه داد: اپراتورهای مرکز فوریت های پلیسی 110 اخبار و درخواست های مردمی را از جامعه و اقشار مختلف مردم جمع آوری کرده و به ماموران گشت های انتظامی 110 ارجاع می دهند و این ماموران با حضور بموقع خود در محل حادثه یا رویداد، به فردی که دچار ضربه روحی، روانی، جسمی یا مادی شده است، یاری می رسانند.
وی افزود: در همین راستا در تير ماه سال جاري مردم شهرستان يزد 9 هزار و 584 تماس عملياتي با عوامل شهرستان داشته اند که ماموران نسبت به رفع مشکل آنها اقدام کرده اند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامي استان در خاتمه با اشاره به اینکه تلفن 110 سریع ترین راه ارتباطی مردم با پلیس می باشد گفت: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس شهروندان می باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا