إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
       
 درگذشت عمدةالعلماء و زبدة الخطباء عالم عامل و مدرس فاضل مروج دین احمدی  حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سیدجواد آیت اللهی اعلی الله مقامه موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب و جامعه معزز روحانیت و حوزه های علمیه و شاگردان آن مرحوم، خصوصاً‌ مردم متدین شهر یزد و علی الخصوص نمازگزاران نمازجمعه این شهر شد.
  عمرش کوتاه بود ولی برکات دانش و علم وبیانش وسیع و دامنه معلوماتش منکثر و تلاش علمیش لا ینقطع بود این مرد بزرگ غم خوار دین و شریعت و دغدغه مند اوضاع مملکت خاصه وضع معیشت مردم بود و در بیان خطبه  های پرمغز ونغزش این نگرانی مؤج می زد .راز داشتن تدین را در ولایت امیر مؤمنان و اولاد طاهرینش علیم صلوات الله می دانست و پایداری را در حمایت از مقام عظمای ولایت فقیه و مقام معظم رهبری می دید و در این راه همواره ثابت قدم بود .
 در یک کلام وی مجاهد فی سبیل الله بود  . ضایعه درگذشت ایشان ثلمه ای بر پیکر حوزه های علیمه مخصوصاً حوزه علمیه یزد خواهد بود و جبرانش بسی مشکل. رحلت این عالم عامل را به امام زمان ارواح نافدا، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، خاصه به مردم شریف استان و به ویژه بیت محترم آن مرحوم و اخوان و فرزندان گرامش و همچنین بستگان آن مرحوم تسلیت می گویم و از خداوند تعالی علو درجاتش را مسئلت می نمایم و از خدای متعال خواستاریم به لطف و کرمش با او معامله کند و  با اجداد طاهرینش محشور فرماید.
                                                                                                                                                                              ومن الله التوفیق  
محمدرضا ناصری
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا