معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از ابتلای یک آقای ۴۷ ساله به کرونا و رسیدن آمار دو شهرستان رفسنجان و انار به ۱۴۲ مبتلا خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ احمد جمالزاده در تشریح آخرین وضعیت کرونا در شهرستان های رفسنجان و انار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز گذشته تا امروز ۲۶ اردیبهشت ماه یک مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس که یک آقای ۴۷ ساله بود در رفسنجان و انار شناسایی شد.

وی افزود: با مثبت شدن تست این یک نفر مجموع تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا ویروس در رفسنجان و انار به ۱۴۲ نفر رسید که به تفکیک ۶۷ نفر مرد و ۷۵ نفر زن بوده اند و از ابتدا تا کنون ۸۱۵ نمونه ارسالی به آزمایشگاه داشته ایم.

جمالزاده خاطر نشان کرد: ویروس کرونا هنوز از بین نرفته است و همچنان به مردم توصیه می شود نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات و میهمانی ها پرهیز شود.

محمدرضا میرزابیگی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز از فوت یک نفر دیگر در اثر ابتلا به کرونا در رفسنجان خبر داد و گفت: با وجود تلاش پزشکان و کادر درمان،متاسفانه آقای ۸۵ ساله مبتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

وی افزود: در مجموع تا تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در رفسنجان جان خود را از دست داده اند./خانه خشتی

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا