مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان گفت: بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان توسط اعضای خانه های هلال بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ آرزو دهقان  با اشاره به اینکه بحران کرونا موجب تضعیف معیشت برخی خانواده های متوسط و بی بضاعت جامعه شده، بیان کرد: از این رو خانه های هلال که در روستاهای شهرستان مستقر  هستند و به اهالی خدمات ارائه می دهند به عرصه آمده و با درک شرایط و اوضاع بیماری کرونا به فکر تأمین معیشت خانواده های متأثر از کرونا افتاده و تا جایی که بتوانند برای رفع نیازمندی های آن ها تلاش می کنند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان تصریح کرد: خانه هلال در صفائیه از توابع رفسنجان 240 بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته 2 میلیون ریال ( در مجموع  480 میلیون ریال ) با جذب منابع مالی از خیّرین، بخشداری و اعضای خانه هلال تهیه و بین خانوارهای نیازمند توزیع کردند.

 

 

وی افزود: هر بسته معیشتی شامل اقلام برنج، روغن، قند و چای، سویا، ماکارانی و رب گوجه فرنگی است.

 

 

دهقان همچنین از توزیع 47 بسته معیشتی توسط اعضای خانه هلال در جوادیه  الهیه فلاح از توابع رفسنجان خبر داد و گفت: این بسته های غذایی هم با کمک خیّرین و خانه هلال جوادیه الهیه فلاح تهیه و بین خانواده های نیازمند این منطقه توزیع شد.

 

 

وی گفت: اقلام هر بسته معیشتی شامل 10 کیلوگرم برنج،  یک کیلوگرم گوشت، عدس، لپه، روغن، چای و قند است و هر بسته 3.5 میلیون ریال ارزش دارد که در مجموع برای این 47 بسته معیشتی  164 میلیون ریال هزینه صرف شده است./شبستان

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا