معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در آئین تودیع ومعارفه بخشدار جدید بخش آسفیچ با اشاره به نام گذاری شعارسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید گفت : تنها راه عبور کشور از چالش های اقتصادی موجود "جهش تولید" است

احمد ترحمی بهابادی در آئین تودیع ومعارفه بخشدار بخش آسفیچ با بیان اینکه رویکرد رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ها در طول یک دهه گذشته متمرکز بر حوزه اقتصاد بوده است، افزود: سال ۱۳۹۹ تحت عنوان سال جهش تولید نام گذاری و برای آن هدف گذاری شده است و طبیعتا ما نیز با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت برای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد.

معاون استانداریزد با بیان اینکه جهش تولید با کار جهادی، مدیریت هوشمند و بهره گیری از ظرفیت ها محقق می شود افزود : جهش تولید جز با همت بسیجی و جهادی میسر نخواهد بود به همین سبب است که رهبر فرزانه انقلاب بیشترین نگاه را برای تحقق شعار سال به سمت بسیجیان جهادگر دارد.

وی در ادامه از تلاش های فرمانداری و ستاد اتخابات شهرستان درامر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و افزود : انتخابات با زحمات شما بزرگواران و بدون کوچکترین حاشیه ای برگزارشد که دراینجا از زحمات همه شما عزیزان قدردانی می شود .

معاون سیاسی استانداری یزد در ادامه با اشاره به دغدغه مردم در بحث کرونا به تشریح اقدامات استان در حوزه پیشگیری و مقابله با آن پرداخت و اظهار کرد: باید از عادی سازی شرایط پرهیز کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه مردم ومسئولان ودستگاههای اجرائی در مبارزه با بیماری ویروس کرونا خوش درخشیدند که جای قدردانی از این عزیزان را دارد همانطوریکه مقام معظم رهبری به دست اندرکاران ستاد مبارزه با کرونا ویروس خدا قوت و خسته نباشید گفتند .

معاون استاندار یزد ضمن تشکر از اعضای ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و کسانی که پشتیبان این ستاد هستند و کادر درمانی ومدافعان سلامت شهرستان بهاباد  افزود: به نمایندگی از استاندار  از مردم انقلابی و همیشه در صحنه بهاباد ومسئولان وفرماندارمحترم  به جهت همراهی با دولت در جهت کاهش آثار کرونا سپاسگزاری می‌کنم.

ترحمی با اشاره به اینکه مادر حوزه استان دارای 21 بخشداری هستیم گفت : مادراستان دارای 21 بخشدار میباشیم که از این تعداد 10 تا بخشدا مرکزی و 11 تا در حوزه بخش به خدمتگزاری مردم مشغولند و در هیچ کدام از این بخشداریها هیچ مسئولی با ارباب رجوع بد برخورد نکرده است و همه با اخلاق ورفتار نیک با اربا رجوع برخورد داشته اند .

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد درادامه به بازگشائی مدارس و مساجد در شبهای احیا ء اشاره کرد و گفت : مدارس از 27 اریبهشت ماه بازگشائی می شوند و مابرای بازگشائی مساجد منتظر تصمیم نهائی ستاد مبارزه با ویروس کرونا هستیم که آنها تصمیم گیرنده نهائی میباشند .

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا