درآئینی که با حضور ترحمی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ، خانی زاده فرمانداربهاباد ، میرابوالقاسمی رئیس شورای اسلامی شهر ، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان ادارات ونهاد ها درمحل فرمانداری بهاباد برگزارشد حسین دشتی رحمت آبادی به عنوان بخشدار جدید بخش آسفیچ بهاباد معرفی شد .

فرمانداربهاباد روز سه شنبه در ائین تودیع و معارفه بخشدار جدید بخش آسفیچ با توصیه به مسئولان و مدیران كه خدمتگزاری به مردم را سرلوحه كارهای خود قرار بدهند ، گفت :  عیار ارزیابی مدیران در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس میزان خدمتگزاری است.

فرمانداربهاباد رمز موفقیت مدیران را در كم كردن فاصله میان خود و مردم ذكر كرد و ادامه داد: مدیران نظام جمهوری اسلامی باید شنونده مشكلات و مسائل مردم و جامعه باشند و برای رفع آن بدنبال راه حل باشند و این كار با نشستن پشت میز مدیریت بدست نمی آید .

محمدی مهدی خانی زاده بهابادی بابیان اینکه خدمت رسان به مردم عبادت است اظهارداشت : خدمت به مردم که ولی نعمت ما مسئولین هستند خود نوعی عبادت است و مدیران محترم باید در راستای ارائه خدمات ارزنده به مردم در سال جدید نسبت به مطالبات و خواسته های بحق مردم توجه ویژه داشته باشند

وی از همه دستگاهها در امر مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان از جمله مدافعان سللامت قدردانی کرد وافزود : امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از وسایل ضد عفونی کننده شهرستان بهاباد نیز به عنوان شهرستان سفید اعلام شود واین ویروس هرچه زودتر ریشه کن گردد.

درادامه این مراسم بخشدار جدید بخش آسفیچ  گفت: با اجرای سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید، حفظ امنیت و نظارت بر تمام امور و دستورات فرماندار، با همدلی و ایجاد امید و با مشارکت اقشار مردم بویژه روستاییان در کنار توسعه و عمران روستایی در جهت تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی با ارتقاء توان اقتصادی روستاها و اشتغال آفرینی به صورت مضاعف در دستور کار خود قرار  می دهم.

دشتی رحمت آبادی افزود: با استفاده از ظرفیت بالفعل و بالقوه محیطی و انسانی روستاهای بخش آسفیچ و با اولویت اشتغال، عمران روستایی، اصلاح الگوی معیشت و رفع محرومیت تمام تلاش خود را خواهم کرد.

وی افزود: پیشنهادات و نظرات ارزنده افراد برای رشد و توسعه شهرستان و بخش را استقبال و بر اصل مشورت اعتقاد داشته و همچون گذشته دست دوستی محبت و همراهی را به سوی مسئولین، شوراها دهیاران و معتمدین تقدیم می نمایم.

درپایان اززحمات محمد باقری بخشدار سابق و محمد هوشمند سرپرست فعلی قدردانی و آقای حسین دشتی رحمت آبادی به عنوان بخشدارجدید بخش آسفیچ بهاباد معرفی شد

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا