۲۴ هزار بسته تبرکی عیدانه ویژه نیمه شعبان توسط خیرین گلشن انار تهیه شد و به همت خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در رفسنجان جهت توزیع به قم فرستاده شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ محمود رضا محی الدینی مسئول دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در شهرستان رفسنجان به ارائه گزارشی از برنامه های اعیاد شعبانیه توسط خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در رفسنجان پرداخت و گفت: همخوانی و اجرای مولودی به مناسبت میلاد امام زمان (عج) در مدرسه مریم علوی و حسینیه (واقع در خیابان پاسداران)، بازدید و اجرای مولودی در کارگاه خیاطی هنرستان مرتضوی و حضور در بین جهادگران سلامت واقع در میدان شهید حسینی و قرائت دعای فرج امام زمان (عج) در این مکان و توزیع بسته بندی های تبرکی از برنامه های خادمین افتخاری مسجد جمکران در این روز بود.
وی بیان داشت: پرچم مقدس مسجد جمکران توسط خادمین افتخاری جهت تبرک در مکان های مذکور برده شد و قریب ۷۰۰ الی ۸۰۰ بسته تبرکی هم که توسط خادمین تهیه شده بود در این مکان ها توزیع شد.
مسئول دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در رفسنجان افزود: هرساله درآستانه نیمه شعبان بسته بندی های تبرکی که توسط خیرین تهیه می شد با همکاری خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در قالب بسته های عیدانه بین زوار توزیع می شد امسال هم به دلیل شیوع کرونا قریب ۲۴ هزار بسته بندی تبرکی شامل شکلات و پسته که توسط خیرین گلشن انار تهیه شده بود جهت توزیع در بسته های عیدانه (که بین نیازمندان توزیع خواهد شد) به قم فرستاده شد. خانه خشتی







برچسب ها:

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا