طرح " شهیدحاج قاسم سلیمانی" با راه اندازی ۳۶ واحد تولید ماسک در رفسنجان در حال اجراست و روزانه ۱۲ هزار ماسک تولید و به دست مردم می رساند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ امروز 19 فروردین با حضور مسئولین از جمله فرماندار، امام جمعه، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس کمیته امداد امام خمینی و دیگر مسئولان از کارگاه مرکزی خیاطی موکب خاتم الانبیاء (ص) شهرستان رفسنجان زیر نظر این طرح جهادی بازدید به عمل آمد.

  از ۱۶اسفند ماه سال گذشته با همت خادمان این موکب 36 کارگاه تولید ماسک رایگان با نام " شهید حاج قاسم سلیمانی " در این شهرستان راه اندازی شده که در مجموع در این کارگاه ها روزانه بالغ بر 12 هزار ماسک تولید و در شهر و روستاهای رفسنجان توزیع می شود.

 

این کارگاه ها در سطح شهر رفسنجان، منطقه نوق، کشکوئیه و ... در حال فعالیت هستند.

 

 

 

همچنین با همت 100 خادم این موکب معابر، تصفیه کننده های آب، درب مغازه ها، خودپردازها، خیابان ها، روستاها، اماکن عمومی، پارک ها و دیگر مکان ها را روزانه با 35 تا 55 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده گندزدایی می کنند.

 

 

همچنین در حاشیه این بازدید ها دومین محموله کمک که توسط موکب خاتم الانبیاء رفسنجان جمع آوری شده است به سیل زدگان جنوب استان کرمان ارسال شد.

 

 

این کمک ها شامل ۳هزار آب معدنی، تن ماهی به مبلغ ۱۰میلیون تومان، لوازم بهداشتی به مبلغ ۵ میلیون تومان، لباس های بسته بندی شده و نان خشک به همت خیریه خبازان شهرستان رفسنجان است.

 

 

پایان پیام/شبستان

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا