رئیس مرکز بهداشت مهمانشهر رفسنجان گفت: غربالگری ۹۶ درصد جمعیت مهمانشهر رفسنجان انجام شده است و افراد بیمار تحت پیگیری هستند تا الان مورد مثبت مبتلا به کرونا در این مرکز نداشتیم.

به گزارش رفسنجان فردا؛ دکتر شریعتی فرد رئیس مرکز بهداشت مهمانشهر رفسنجان در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات بهداشتی صورت گرفته در مهمانشهر رفسنجان اظهار داشت: در راستای برگزاری ستاد مقابله با کرونا تمامی سالن های ورزشی مهمانشهر تعطیل شده است.
وی بیان داشت: هسته های اصلی ستاد مبارزه با کرونا در این مرکز که عمتدا از نیروهای داوطلب مردمی ، نماینده هلال احمر و دانشجوها هستند تشکیل شد براساس تقسیم بندی این افراد در قالب کمیته های گشت و نظارت، بازرسی ورود و خروج افراد از مهمانشهر، آموزش به مردم و…ارائه خدمت می کنند.
رئیس مرکز بهداشت مهمانشهر رفسنجان افزود: در مرکز بهداشت مهمانشهر، بیماریابی فعال صورت می گیرد در صورت نیاز، بیماران به مراکز بیمارستانی ارجاع داده می شوند، ثبت مشخصات از طریق شماره ۴۰۳۰ در سامانه سیب صورت میگیرد، غربالگری ۹۶ درصد جمعیت مهمانشهر انجام شده است و افراد بیمار تحت پیگیری هستند تا الان مورد مثبت مبتلا به کرونا در این مرکز نداشتیم.
وی بیان داشت: چند نفر علائم مشکوک به کرونا داشتند که در قرنطینه خانگی تحت درمان هستند.
دکتر شریعتی فرد گفت: از ۱۶ اسفند نظارت بر ورود و خروج مهمانشهر صورت می گیرد و به افراد غیر، اجازه ورود و خروج داده نمی شود.خانه خشتی
انتهای پیام/



برچسب ها:

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا