مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: اگر قهرمان مشخص نشود دیگر نه اسپانسری داریم و نه شرکت مس ایران در فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مجید زیندینی  در خصوص ادامه یا تعطیلی لیگ یک و لیگ برتر با توجه به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: اگر قرار است لیگ به کلی لغو شود، باید با همین شرایط تعطیل شود و قهرمان را مشخص کنند. تیم مس رفسنجان با اختلاف 8 امتیاز نسبت به تیم دوم و تفاضل گل +15 در صدر جدول قرار دارد و باید به عنوان قهرمان معرفی شود. این حکم عادلانه‌ترین حکمی است که برای فوتبال می‌شود درنظر گرفت. متأسفانه دوستان هنوز نمی‌دانند می‌خواهند چه کاری انجام دهند. 

وی افزود: تیم‌ها خیلی هزینه کرده‌اند و با برنامه‌ریزی در مسابقات حاضر شده‌اند. الان نمی‌شود با این هزینه‌ها لیگ بدون قهرمان لغو شود و این نهایت بی‌عدالتی است. اگر قهرمان مشخص نشود و لیگ به نتیجه نرسد، در سال‌های بعد دیگر اسپانسرها حاضر نیستند هزینه کنند. خیلی از تیم‌ها خصوصی هستند و با این هزینه‌های سنگین می‌خواهند یک منفعتی نیز داشته باشند. اگر به نتیجه نرسند، فوتبال ایران رو به زوال خواهد رفت. 

مدیرعامل مس رفسنجان گفت: بیش از 75 درصد از لیگ گذشته است و فقط 8 بازی مانده که قهرمان مشخص شود. تیم ما در 3 الی 4 بازی آینده قهرمانی‌اش مشخص می‌شود. حتما باید قهرمان مشخص شود، تا تیم‌ها در سالهای آینده انگیزه‌ای داشته باشد که هزینه کنند.  اگر قرار است تصمیمی گرفته شود، باید تا پایان اردیبهشت این تصمیم ابلاغ شود که نتیجه لیگ برتر و لیگ یک مشخص شود تا همه تکلیف‌شان را بدانند. تیم مس رفسنجان هزینه‌های زیادی برای لیگ انجام داده.ما 70 میلیارد تومان هزینه کردیم تا ورزشگاه‌مان را تجهیز کنیم و فقط 10 درصد باقی مانده تا کارش به اتمام برسد، اگر این اتفاق رخ دهد که قهرمان مشخص نشود، دیگر هزینه نمی‌کنیم و تجهیزات را خریداری نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: باشگاه مس رفسنجان بعد از 13 سال هدفگذاری کرده است و هزینه‌های بسیاری انجام داده تا قهرمانی را کسب کند و به لیگ برتر صعود کند. اگر نتیجه مشخص نشود و تیم مس رفسنجان را بخواهند نابود کنند، دیگر نه اسپانسری می‌آید و نه حتی شرکت مس ایران در این موضوع سرمایه‌گذاری می‌کند. 

زیندینی در خصوص قهرمان لیگ برتر عنوان کرد: باید قهرمان لیگ برتر مشخص شود. تیم‌ها با طرفداران بسیار و اسپانسرهایی که جذب کردند، می‌خواهند که نتیجه کارشان را ببینند. اگر کسی در این فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند و اگر مدیری کارش را در تیمی شروع می‌کند، می‌خواهد تیمش به نتیجه برسد. همه مطمئن باشند، با بی‌نتیجه گذاشتن لیگ‌های فوتبال، دیگر در سالهای آینده نه لیگ برتر و نه لیگ یک هیچ اسپانسری جذب نمی‌کند.

وی در خصوص  هزینه‌های تیم مس رفسنجان برای ورزشگاه این تیم، اظهار داشت:دو ورزشگاه را تجهیز کرده‌ایم و یک زمین چمن مصنوعی و طبیعی خیلی خوب داریم که در سال‌های آینده بتوانیم از آن بهره ببریم، متأسفانه در لیگ یک شرایط زمین‌های فوتبال اصلاً شرایط مناسب ندارند. توانستیم با سرمایه‌گذاری در این بخش مشکلات تیم‌مان را برطرف کنیم.

وی در خصوص مبارزه باشگاه مس رفسنجان با بیماری کرونا، گفت:دستگاه‌های پیشرفته ضدعفونی‌کننده خریداری کرده‌ایم تا باشگاه و محل تمرین را ضدعفونی کنیم. در شهر رفسنجان به ادارات و سازمان‌ها کمک کرده‌ایم تا آنها هم بتوانند با این دستگاه‌ها ساختمان‌هایشان را ضدعفونی کنند. توانستیم مواد ضدعفونی‌کننده و پک‌های بهداشتی تهیه کنیم و برای سازمان‌ها ارسال کنیم و امیدواریم بتوانیم تأثیر مثبتی در کنترل این بیماری داشته باشیم.فارس

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا