یزدفردا : فردا (شنبه)  مدیر جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با حضور معاون فرهنگی کانون کشور معرفی می شود. 

به گزارش یزدفردا "مراسم تودیع و معارفه مدیریت کانون پرورش فکری استان یزد با حضور صدراله اسدبیگی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کشور و سید مظفر شجاعی مشاور مدیرعامل کانون در محل مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری یزد برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، علی رضا جلالی کارشناس انجمن اولیاء و مربیان سازمان آموزش و پرورش به عنوان مدیر جدیدجانشین محمد جواد اولیاء در این سمت خواهد شد.

با انتصاب محمد جواد اولیاء به عنوان ریاست دفتر نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس ،علیرضا جلالی به عنوان مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان معرفی خواهد شد .

لازم به ذکر است محمد جواد اولیاء سابقه مسئولیت هایی همچون رئیس دفتر استاندار، مشاور استاندار، رئیس روابط عمومی استانداری یزد و مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد را بر عهده داشته است.

گفتنی است "علی رضا جلالی کارشناس انجمن اولیاء و مربیان سازمان آموزش و پرورش استان دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه و تاریخ آموزش و پرورش با گرایش تعلیم و تربیت اسلامی می باشد و در کارنامه خود سابقه فعالیت در سمت های  اموزگاری ، تدریس در دانشگاه و آموزشکده ها و تربیت معلم وسرپرستی مدارس سماء شهرستان انار، کارشناس فرهنگی هنری ،دبیر کمیسیون تحول اداری آموزش و پرورش استان،مدرس آموزش خانواده را دارد.

 حال که مقرر شده است آقای اولیاء در سنگر دیگر به نظام جمهوری اسلامی خدمت کنند امید واریم ایشان بتوانند ضمن تداوم حرکت های آغاز شده در این عرصه بر پویایی و رشد این مجموعه فرهنگی در استان بیافزایند .

گفتنی است وی یکی از فعالان عرصه اطلاع رسانی نیزبوده وسابقه همکاری فرهنگی با هفته نامه نسیم یزد و یزدفردا را نیزدر کارنامه خود دارد .

متن دعوت نامه مراسم تودیع و معارفه مدیریت کانون استان یزد به نقل از گل انار

بسمه تعالی

... و خدا
خالق زیبایی
و سراینده عشق
آفریننده ماست
مهربانیست که ما را به نکویی
دانایی
زیبایی
و به خود می خواند.


یار و یاور گرامی

باسلام


در واپسین روزهای سال 87 بر آنیم تا در محفلی صمیمی و سرشار از صدق و صفا، خدمات شایسته و ارزشمند مدیریت محترم کانون را ارج نهاده و به بهار باورمان پیوند زنیم و با دلی سبز و پر امید و نگاهی روشن و سپید به استقبال مدیریت جدید کانون برویم.
حضور سبزتان را در مراسم تودیع و معارفه مدیریت کانون چشم به راهیم.
زمان: شنبه 17/12/87 ساعت 17 ـ 15
مکان : بلوار امیر کبیر ـ روبروی مجتمع دین و دانش ـ مجتمع فرهنگی هنری کانون



محمدرضا آخوندی
معاون فرهنگی کانون

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا