استاندار یزد با اشاره به طرح مدیریت یکپارچه شهری و اهمیت آن گفت: آمادگی خود را برای اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری در استان اعلام می کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علی طالبی" در نشست روسا شوراهای اسلامی شهر و شهرداران استان که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و جمعی از مسئولین استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه سازمان همیاری شهرداری ها گفت: در اصلاح اساسنامه این سازمان باید به دغدغه استان ها توجه شده و حضور معاون استاندار در ترکیب هیئت مدیره آن تثبیت شود.
وی با اشاره به اهمیت حضور معاون استاندار در ترکیب هیئت مدیره گفت: جایگاه و کارکرد سازمان همیاری شهرداری ها در صورت عدم بهره گیری از معاون استاندار در این سازمان تحت الشعاع قرار می گیرد.
استاندار در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سختی های فعالیت به عنوان شهردار یک شهر افزود: باید ارتقا شان و جایگاه شهرداران با توجه به حجم و فشار کاری بالای آنها مورد توجه دست اندرکاران قرار گیرد.
بالاترین مقام اجرایی استان یزد با اشاره به لزوم توزیع عادلانه منابع دولتی برای شهرداری ها تصریح کرد: باید شاهد افزایش منابع حمایتی دولت از شهرداری شهرهای کوچک باشیم.
طالبی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به طرح مدیریت یکپارچه شهری عنوان کرد: آمادگی خود را برای اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری در استان اعلام می کنیم و حاضر هستیم انتخاب مدیران در حوزه مدیریت شهری را با نظر خواهی از شوراهای اسلامی انجام دهیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا