مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی گفت: در راستای افزایش رفاه حال زائران بارگاه منور رضوی از جمعه ۸ آذرماه طرح اسکان شبانه رایگان برای زائران حرم مطهر رضوی اجرایی شده و از این پس زائران عزیزی که نیاز به استراحت دارند با سرویس رفت و برگشت به فضایی که در پایانه مسافربری آماده سازی شده منتقل خواهند شد.

مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی گفت:
در راستای افزایش رفاه حال زائران بارگاه منور رضوی از جمعه ۸ آذرماه طرح اسکان شبانه رایگان برای زائران حرم مطهر رضوی اجرایی شده و از این پس زائران عزیزی که نیاز به استراحت دارند با سرویس رفت و برگشت به فضایی که در پایانه مسافربری آماده سازی شده منتقل خواهند شد.

وی ادامه داد: در این فضا امکانات تخت خواب، پتو و ملحفه تمیز، حمام، سرویس بهداشتی و صبحانه تدارک دیده شده و تا ۱۰ صبح پذیرای زائران است.

مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی ادامه داد: هر شب ۳ دستگاه مینی بوس در ورودی باب الرضا(ع) حرم مطهر از ساعت ۸ شب الی ۱ بامداد کار انتقال زائران به ترمینال مسافربری را بر عهده دارند.

وی افزود: خادمان انتظامات حریم مطهر در دفاتر هماهنگی و ورودی های صحن های حرم امام رضا(ع) مستقر هستند و این مهم را با جدیت دنبال خواهند کرد.

مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی بیان دادشت: با اجرای این طرح زائران حضرت علی بن موسی الرضا دیگر نگران اسکان خود در شب نباشند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا