طرح مسائل حاشیه ای و گفتن از گازانبر ها واقیت یا جنجال های تندروهای ؟؟؟؟

یزدفردا :یکشنبه نوزدهم آبان ماه ، "حسن روحانی" ریاست جمهوری ایران به یزد جایی که اصلاح طلبان اصرار بر پایتخت اصلاحات بودن آن و اصولگراین اصرار بر حسینیه بودن آن دارند ،خواهد آمد .

شنید ها حکایت از آن دارد که  ممکن است استقبال از ریاست جمهوری در پی تنش های اقتصادی اخیر همچون گذشته فراگیر نباشد از این رو عقلا و بزرگان اصلاح طلب و اصولگرای یزدی که احتمالا تضادی بین پایتخت اصلاحات و حسینیه ایران بودن یزد نمی بینند  بر وحدت و استقبال یکپارچه از ریاست جمهوری در جهت تامین منافع ملی و توجه به مشکلات و منافع منطقه ای و استانی یزد تاکید کرده اند !

این دسته از یزدی که عمدتا از مقامات ارشد استان در دوره ی حال و ادوار گذشته و شخصیت های برجسته علمی و سیاسی می باشند طرح مسائل حاشیه ای و حاشیه سازی برای جنجال آفرینی را باعث به حاشیه رفتن منافع استان و عقب افتادن از  اهداف توسعه ای تعریف شده می دانند !

 در مقابل  عده ای که فکر می کنند با اعلام و پافشاری بر اینکه رییس جمهور قرار است بر فراز امیرچقماق از پشت پرده و ناگفته ها و گازانبری ها بگوید،قرار است سیل جمعیت به سوی امیرچقماق روان شود ، حال آنکه بیشتر به نظر می رسد هدف این عده جنجال سازی برای مطرح کردن قدرت خود در بسیج عمومی هستند !

در مقابل تندروهای جریان مقابل نیز در برابر این تهدید ها ساکت ننشسته و اعلام فراخوان برای حضور گسترده نیروهای خود در مراسم استقبال از رییس جمهور در میدان تاریخی امیرچقماق یزد داده اند . تا در صورت اجرای  طرح احتمالی مسائلی که ممکن است به مذاق گروه سیاسی آنها خوش نیاید واکنش نشان دهند  ! واکنش هایی که ممکن است یاد آور اتفاقات حاشیه ای و تلخ مراسمات مرحوم محمد علی صدوقی در مسجد روضه محمدیه "حظیره" یزد باشد !

هرچند که استاندار یزد در پاسخ سردبیر یزدفردا که آیا رییس جمهور قرار است در یزد از ناگفته هایی که تاکنون نگفته بگوید ،اظهار بی اطلاعی کرد و امید می رود یزدی با هم بستگی کامل در راه آبادانی شهر و استفاده از فرصتها گام بردارد و

باید منتظر بود و دید در این هیاهو عقلای قوم موفق تر اند یا چهره های تندروی نوظهور !

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا