عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تأکید کرد: وزیر امور خارجه باید رفتار نامناسب امروزش با نمایندگان مجلس و خروج از صحن علنی را جبران کند.

محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، 12 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل (3) اظهار داشت: در ارتباط با سوال آقای ابطحی از وزیر امور خارجه باید گفت رفتار وزیر باعث تضعیف جایگاه مجلس شد هر چند که ممکن است شخصاً موافق طرح چنین سوالی نباشم.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وزیر امور خارجه منتخب و مورد تأیید نمایندگان مجلس است، عنوان کرد: وزیر به بهانه جلسه شورای امنیت، جلسه را به راحتی ترک کرد، از این رو انتظار می‌رفت که هیأت رئیسه و رئیس مجلس از حقوق نمایندگان دفاع کنند؛ چطور با چنین رفتاری مجلس در رأس امور قرار گیرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها  تأکید کرد: سوال از حقوق نمایندگان است و وزیر باید تا آخر طرح سوال در جلسه می‌نشست، آقای پزشکیان به عنوان رئیس جلسه کوتاهی کرد و باید جلوی ظریف را می‌گرفت تا از جلسه خارج نشود.

وی اظهار داشت: زمانی که مقابل چنین رفتارهایی کوتاه می‌آییم جایگاه مجلس را زیر سوال می‌بریم، انتظار داریم وزیر امور خارجه خروج از صحن علنی را جبران کند، این موضوع از حقوق مردم است

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا