هفته نامه بشارت نو :در حالي كه تبليغات در عرصه رسانه‌هاي مختلف ديداري، شنيداري، ديواري، SMSاي و غيره طي روزهاي قبل از سفر رئيس جمهور توسط كادر جديد استانداري (استاندار و مسوولين جديد نسبت به دوره اول سفر رئيس جمهور) در سطح استان به چشم مي‌خورد، مسوولين استان با محوريت استانداري ضمن برپايي جلسات مختلف و كار گروه‌هايي كه آسيب‌شناسي علل و عوامل عدم استقبال مردم يزد از رئيس جمهور در دوره اول را بررسي مي‌كردند به راه‌كارهايي مي‌انديشيدند كه بر خلاف دور اول سفر احمدي‌نژاد به يزد مردم را همچون سال قبل كه در استقبال از مقام معظم رهبري به صحنه آمدند، اينبار نيز به صحنه بياورند. از جمله اين اقدامات نيز برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي و توزيع عكس‌ها و پوسترهاي احمدي‌نژاد در كنار تصوير مقام معظم رهبري و با جملاتي از معظم‌له در تاييد دولت نهم بود.
در اين باره استاندار یزد در واكنش به پرسش خبرنگاران پيرامون استفاده از بنرهاي زياد در جلسه مطبوعاتي خود گفت: با سخنرانی نمی شود همه مطالب را عنوان کرد شاید یکی روضه داشته باشد، یکی می خواهد سریال یوزارسیف ببنید ...بنده به گزارش مدیر اکتفا نکردم و شخصا از پروژه‌ها بازدید کردم. حتی چند پروژه از 100 درصد فراتر رفته که آن ها را گزارش نداده‌ایم.
تکاپوی شدید مسوولان استان و تبلیغات کم‌سابقه بنری درآستانه سفر رییس جمهور که با هدف هرچه باشکوهتر برگزار کردن استقبال مردم از احمدی‌نژاد انجام شده است، یزدی‌ها را شگفت زده کرده است.
به گزارش خبرنگار آینده، علاوه بر بنرهایی که با عنوان اهالی محله های یزد و البته با طراحی متحدالشکل نصب شده، بنرهای بزرگ خوشامدگویی با امضای شهرداری، سپاه و بسیج و برخی دوایر دولتی نصب شده است.
استاندار یزد در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که علت نصب این بنرها چیست، آنها را مردمی خواند و گفت: نمی‌توانیم جلوی مردمی که رییس جمهورشان را دوست دارند را بگیریم. البته تاکید کرده ایم که هیچ یک از ادارات و سازمانهای دولتی حق نصب خوشامد ندارند.
فلاح‌زاده همچنین در مصاحبه تلوزيوني از مردم دعوت کرد که می‌توانند با حضور در فاصله فرودگاه تا محل سخنرانی رییس‌جمهور نامه‌های خود را شخصا به احمدی‌نژاد بدهند.
استاندار یزد در پایان گفت: ما هیچ اداره ای را تعطیل نکرده و نخواهیم کرد . اما اگر کسی مشتاق باشد که به مراسم بیاید، منعی ندارد. وی افزود : سخنرانی رئیس جمهور الهی، معنوی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی است. این سخنان دستورالعمل و منشور اجرایی است تا چراغ هدایتی برای بهتر خدمت کردن باشد و اگر سوالی داشتند مرتفع شود. فلاح زاده افزود : به اداره ها ابلاغ کرده ایم که کسی حق چاپ پلاکارد برای خیر مقدم و هیات محترم دولت ندارد.
گفتني است طي 24 ساعت آخر قبل از سفر رئيس جمهور علاوه بر استمرار ارسال SMSهاي روايت خدمت؛ حداقل دو نوبت SMS محتوي مطالبي مربوط به اطلاع‌رساني از سفر روز چهارشنبه رئيس جمهور به يزد و دعوت از تك تك مردم براي شركت در اين مراسم بر روي اكثريت قريب به اتفاق تلفن‌هاي همراه شهروندان يزدي (پيش شماره‌هاي مربوط به يزد) ارسال شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا