یزدفردا:آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، مدعی شد که اگر پیشنهاد رئال مادرید را قبول می کرد، می توانست در عرصه مربیگری به جوایز زیادی برسد.

 

 آرسن ونگر از سال ۱۹۹۶ هدایت توپچی‌های لندن را برعهده گرفت. ‏ونگر پس از ۲۲ سال حضور در آرسنال نهایتاً در سال ۲۰۱۸ به مربیگری خود در این تیم پایان داد. این سرمربی فرانسوی سه بار با آرسنال قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. او همچنین ۷ بار با این تیم لندنی به قهرمانی مسابقات جام حذفی انگلیس رسید. 

 حالا و پس از گذشت یک سال از جدایی آرسن ونگر از آرسنال او در مصاحبه با شبکه بین اسپورت، پیرامون مسائل مختلف صحبت کرده است. او گفت:" پشیمانی من از این است که شاید بخشی از پتانسیل مربیگری خود را فدای وفاداری ام به آرسنال کردم. من اگر به باشگاه دیگری می پیوستم توانایی کسب جام های بیشتری را داشتیم. 
من از اوایل جوانی فکر می‌کردم که می خواهم همانطوری که دوست دارم کار کنم. گاهی اوقات نیز مثل حالا با خودم فکر می کنم که شاید در این راه اشتباه کرده ام. به طور کلی نمی دانم که کار خوبی کردم یا نه!
با این وجود من در باشگاه آرسنال ماندم و کار کردم و به نظرم این اتفاق نیز رخ داد و من همان طور که دوست داشتم در حرفه ام عمل کردم. 
من می توانستم در بهترین شرایط راهی رئال مادرید شوم اما تصمیم گرفتم که داستان عشقم با آرسنال را ادامه دهم و در این تیم بمانم."

 

منبع: ورزش سه

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا