یزدفردا:مسئولان باشگاه استقلال برای جذب گری هوپر انگلیسی با فردی وارد مذاکره شدند که تابعیت رژیم صهیونیستی را دارد و از فعالان در یکی از باشگاه‌های معروف این رژیم به شمار می‌رود.

 

مسئولان باشگاه استقلال هفته گذشته برای مذاکره با گری‌ هوپر و مدیر برنامه این بازیکن راهی ترکیه شدند و حتی با بازیکن انگلیسی نیز به توافقاتی دست پیدا کردند.

در این بین مقرر شد هوپر امشب وارد تهران شود و بعد از شرکت در تست‌های پزشکی ایفمارک، با این باشگاه قرارداد امضا کند اما خبر رسیده مدیر برنامه این بازیکن در یکی از باشگاه‌های رژیم اشغالگر قدس فعالیت می‌کند و همکاری با این فرد تخلفی آشکار محسوب می‌شود.

«الکس لوک» مدیر برنامه بازیکن انگلیسی مدنظر استقلال، طی سال‌های گذشته به همراه متیو کلینمن به دلیل نقل و انتقالات خلاف مقررات، به مدت 14 ماه از کلیه فعالیت‌ها محروم شدند. البته این 2 نفر به همراه یک ایرانی با نام علی رهنما که در فعالیت‌های نقل و انتقالاتی با یکدیگر همکاری می‌کنند، بعد از حکم محرومیت خود به این رای اعتراض کردند اما درخواست آنها رد شد. تصویر خبر محرومیت این 3 نفر را در زیر ببینید:

 

در حکمی که اتحادیه فوتبال انگلستان منتشر کرده، آمده است: "باشگاه برایتون و هوو آلبیون 90 هزار پوند جریمه شده و نسبت به رفتار آینده خود پس از پذیرش نقض مقررات نمایندگان فوتبال FA هشدار  دریافت می‌کنند. این تخلف مربوط به معامله مربوط به انتقال دیل استفنز از چارلتون Athletic به برایتون و هو آلبیون در تاریخ 30 ژانویه 2014 است. همچنین به الکس لوک، متیو کلینمن و علی رهنما نیز اخطار داده می‌شود که در آینده دچار چنین تخلفاتی نشوند و این نفرات به دلیل اعتراف به نقض مقررات «نمایندگی فوتبال FA» در رابطه با همین موضوع مجازات خواهند شد.علی رهنما هم به مدت 9 ماه از کلیه فعالیت های آژانس و فعالیت های واسطه ای معلق شده است.

آقایان لوِک و کلینمن هر دو 7500 پوند جریمه شده و فعالیت  آنها 14 ماه به دلیل فعالیت های غیر قانونی آژانس‌ و واسطه‌ای آنها به حالت تعلیق در آمده است. هفت ماه از این تعلیق باید فوری باشد (یعنی تا 16 سپتامبر 2015) و هفت ماه از آن باقی مانده است. (یعنی تا 16 سپتامبر 2016) این نفرات تعلیق بوده و فعالیت آنها مجددا آغاز شده است."

البته این خبر را در سال 2015 سایت جامعه جهانی یهودیان هم منتشر کرد و به آن پرداخت؛ اما این سوال به وجود می‌آید که چگونه مسئولان استقلال برای جذب یک بازیکن، با شخصی در قالب مدیر برنامه که مشهور به صهیونیست بودن است، وارد مذاکره شدند؟ تصویر خبر سایت جامعه یهودیان را در زیر ببنید:

 

نکته جالب این است که گری هوپر مهاجم مد نظر استقلال هم در صفحه رسمی اینستاگرامش الکس لوِک را به عنوان مدیر برنامه‌ها معرفی کرده است. این مدیر برنامه، مسئول مذاکره با مدیران این باشگاه در ترکیه برای انتقال بازیکن مد نظرش بوده که مستندات حضور این دو در استانبول نیز موجود است. تصویر اینستاگرام هوپر را در زیر ببینید:

 

به گزارش فارس، اینکه چرا مسئولان استقلال با فردی صهیونیست برای انتقال یک بازیکن انگلیسی، در کشور ترکیه پای میز مذاکره نشسته‌اند، سوالی است که باید پاسخگو باشند. به راستی، مدیرعامل باشگاه استقلال و تیم همراهش در استانبول با این شخص صهیونیست دیدار داشته و مذاکره کرده اند؟ نظر مسئولان مربوطه درباره ارتباطات این شخص با باشگاه‌های رژیم صهیونیستی و نقش آن در مدیریت یکی از باشگاه‌های معروف این رژیم (اسناد این موضوع موجود است که در صورت لزوم منتشر خواهد شد)، چیست؟

در این گزارش بحث فنی درباره عملکرد و کیفیت فنی این بازیکن نیست که در جای خود باید بررسی شود، سوال این است که مسئولان استقلال از عقبه و پشت پرده مدیر برنامه هوپر و تخلفات وی در فوتبال انگلستان با خبر بودند یا خیر؟ از سویی،‌ باید پرسید پشت پرده قرارهای باشگاه استقلال با بازیکنان خارجی طی سال‌های اخیر در ترکیه برای پیوستن به این تیم چیست؟

 

منبع: فارس

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا