یزدفردا:سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت:استقلال یکی از پرافتخارترین تیم های ایران و آسیاست و بازی جذابی را مقابل این تیم رقم خواهیم زد.

 

داود مهابادی در مورد شرایط این تیم در جدول لیگ دسته اول گفت: رقابت در لیگ دسته اول بسیار فشرده و نزدیک است و در حال حاضر 7-8 تیم شانس صعود دارند ولی ممکن است تیم های دیگری هم به جمع مدعیان اضافه شوند. فجرسپاسی شیراز با 17 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. دو تیم اول لیگ یک هم 18 امتیازی هستند. 

وی در مورد شرایط مالی باشگاه فجرسپاسی گفت: شرایط مان اصلا مناسب نیست. خدا شاهد است که فقط 4-5 بازیکن ما کمتر از 5 درصد از مبلغ قراردهایشان را گرفته اند و  یک ریال دستمزد به مربیان و بازیکنان دیگر پرداخت نشده است. تا امروز که من با شما صحبت می کنم فقط 196 میلیون تومان تیم فجرسپاسی کمک مالی دریافت کرده که بیشتر این هزینه برای سفرهای تیم در لیگ دسته اول هزینه شده است. ما 8 بازی در لیگ یک انجام داده ایم و 2 بازی هم در جام حذفی داشته ایم. این رقم دریافتی را بیشتر صرف هزینه های سفر کرده ایم. البته هزینه هایی مثل خرید آب معدنی و... هم برای تمرین از این پول بوده است. با این حال این لطف خداست که تیم فجرسپاسی نتایج خوبی گرفته است. البته بازیکنان فجر واقعا زحمت کشیده اند و من هم کمترین نقش را در موفقیت های تیم داشته ام.

سرمربی فجرسپاسی شیراز در مورد میزان دستمزد بازیکنان این تیم گفت: دستمزد تمام بازیکنان و مربیان تیم فجرسپاسی کمتر از 2 میلیارد تومان است. 5 بازیکن ما آزاد هستند که سرباز نیستند و جمع قرارداد این 5 بازیکن 450 میلیون تومان است. بقیه بازیکنان فجرسپاسی سرباز هستند البته مربیان هم سرباز نیستند! 

وی در مورد اینکه تصور می کند بتواند تیمی مثل استقلال را که شاید دستمزد یک بازیکن خارجی اش بیشتر از دستمزد کل تیم فجرسپاسی است را شکست بدهند، گفت: من فقط می توانم بگویم که نهایت تلاش مان را در این بازی انجام خواهیم داد. می خواهیم بهترین عملکرد را مقابل استقلال داشته باشیم.  استقلال یکی از پرافتخارترین  تیم های ایران و آسیاست. توانایی های این تیم قابل کتمان نیست. با این حال می دانم بازی جذابی را پیش رو خواهیم داشت.

مهابادی در مورد وضعیت تیم استقلال با سرمربیگری استراماچونی گفت: من سه چهار مسابقه استقلال را دیده ام آبی پوشان خیلی خوب بازی می کنند با این حال به نظر هنوز تیم استقلال چفت نشده است. شاید نبود یک مهره گاهی باعث شود که تیم تان چفت نشود. استقلال استراماچونی هم تیم خوبی است اما بدشانسی آورده است. استقلال خوب موقعیت گلزنی خلق می کند مثلا در دیدار با پرسپولیس این تیم حتی ضربه پنالتی را از دست داد و در نهایت روی یک اتفاق گل خورد. به نظر من استقلال به شرایط خوبش در لیگ برتر برمی گردد.

سرمربی فجرسپاسی در مورد اینکه چقدر جام حذفی را جدی گرفته اند و آیا توان شکست استقلال را دارند گفت: اگر می خواستیم جام حذفی را جدی نگیریم در همان شروع مسابقات از حضور در این بازی ها انصراف می دادیم ما کاملا در جام حذفی جدی هستیم. در مورد نتیجه هم باید بگویم با حرف نمی توان نتیجه را رقم زد. ما ادعایی نداریم اما تمام سعی مان را می کنیم تا کیفیت خودمان را ارایه بدهیم.

 

منبع: فارس

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا