یزدفردا:جرارد در این باره گفت:" من همیشه به فوتبال بازی کردن و شرکت در مسابقات فوتبال علاقه دارم. در این مسابقه قرار است برای لیورپول بازی کنم و از کجا معلوم شاید در استادیوم رنجرز برای چند لحظه پیراهن آبی رنجرز را هم پوشیدم. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش می‌آید".

استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول و سرمربی فعلی گلاسکو رنجرز در یک بازی نمایشی با تیم اسطوره‌های لیورپول به مصاف باشگاه فعلی خود خواهد رفت.

  استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول در بازی نمایشی‌ای که روز شنبه در استادیوم ایبراکس شهر گلاسکو بین تیم اسطوره‌های لیورپول و گلاسکو رنجرز برگزار می‌شود با پیراهن لیورپول به مصاف باشگاه فعلی‌اش رنجرز خواهد رفت. جرارد که در حال حاضر سکان هدایت رنجرز را در دست دارد همچنان رابطه مستحکمی با لیورپول دارد و پیش از این امکان بازگشت به باشگاه محبوبش و کمک به لیورپول در آینده را رد نکرده است.

 لیورپول برای دیداری که شنبه بین اسطوره‌های این باشگاه و رنجرز برگزار خواهد شد فهرستی چهارده نفره اعلام کرده که نام استیون جرارد هم در آن به چشم می‌خورد. از دیگر اسطوره‌های لیورپول که برای این بازی انتخاب شده‌اند می‌توان به یرزی دودک، لوئیس گارسیا، درک کویت و جیمی کاراگر اشاره کرد.

 استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول که با پیراهن مرسی‌سایدی‌ها 500 بازی انجام داده در سال 2016 کفش‌هایش را آویخت. او که حالا هدایت رنجرز را به عهده دارد می‌گوید از اینکه قرار است با پیراهن لیورپول به مصاف باشگاه فعلی‌اش برود هیجان‌زده است.

جرارد در این باره گفت:" من همیشه به فوتبال بازی کردن و شرکت در مسابقات فوتبال علاقه دارم. در این مسابقه قرار است برای لیورپول بازی کنم و از کجا معلوم شاید در استادیوم رنجرز برای چند لحظه پیراهن آبی رنجرز را هم پوشیدم. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش می‌آید".

 

منبع: ورزش سه

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا