یزدفردا:عضو شورای سیاسی انصارالله ویدیویی را از عملیات قهرمانانه یک رزمنده یمنی منتشر و فاش کرد، کشورهای بزرگ خواستار دسترسی به تصاویر مربوط به نابودی تجهیزات و خودروهای زرهی ارتش سعودی و مزدوران یمنی در عملیات "نصر من الله" هستند.

 به گزارش یزدفردا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی مستقر در صنعا و رئیس کمیته عالی انقلابی یمن ویدیویی را در صفحه اختصاصی خود در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد یک رزمنده یمنی با یک اسلحه کلاشنیکف یک خودروی زرهی سعودی را به همراه راننده‌اش به غنیمت گرفته است.

وی ضمن انتشار این ویدیو، نوشت: خودروی زرهی سعودی را ببینید که کلاشنیکف یک دلاور یمنی آن را متوقف کرده است. این صحنه دروغ بودن ادعای ائتلاف متجاوز درباره دلیل شکست را اثبات می‌کند.

الحوثی تاکید کرد: تصاویر ویدیویی خاصی که سفیران کشورهای بزرگ از ما درخواست کرده‌اند توسط دوربین قهرمانان رسانه جنگ گرفته شده و تصاویر نابودی سلاح‌های آمریکایی و اروپایی موجود در نزد کشورهای شرکت کننده در ائتلاف متجاوز سعودی در یمن را مستند کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این تصاویر اهمیت بزرگنمایی رسانه‌های کشورهای تولید کننده این سلاح‌های آمریکایی و اروپایی و هیبت و جایگاه آنها را زیر سوال می‌برند زیرا این رسانه‌ها سعی می‌کنند نشان دهند که این سلاح‌ها مستحکم و کارآمد هستند اما رزمنده یمنی ناکارآمدی این سلاح‌ها را اثبات کرد.

الحوثی در توییت دیگری توصیه کرد، "رسانه جنگ" تصاویر و جلوه‌های ویژه‌ای برای سینما و شبکه‌هایی تولید کند که تمایل به مستند سازی جنگ علیه یمن از طریق فیلم‌های مستند دنباله‌دار با محوریت عملیات "نصر من الله" و دیگر عملیات‌ها دارند.

وی گفت: جهان حجم این جنگ را درک کرده و به زودی به دنبال تولید فیلم‌های واقعی از قهرمانان آن که همان اعضای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هستند، خواهد گشت.

انصارالله ابتدای اکتبر اعلام کرد، نیروهای رزمنده ارتش یمن موفق شدند بیش از ۳۵۰ دستگاه خودروی زرهی و تجهیزات نظامی را طی دو مرحله عملیات "نصر من الله" در شهرستان‌های کتاف در شرق استان صعده در مرزهای مشترک با عربستان نابود کنند و نیز بر ۵۰۰ کیلومتر مربع از مساحت مناطقی شامل دره آل ابوجباره، دو منطقه الفرع و الصوح در کتاف و ارتفاعات مشرف بر نجران در جنوب غرب عربستان مسلط شوند.

 

 

منبع: ایسنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا