معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به شرح زیر است:
تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی با شجاعت و صلابت و ایثارگری پیوند خورده و آکنده از نقش‌آفرینی و رشادت دلاورمردانی است که در دفاع از آرمان‌های ارزشمند انقلاب‌، زمینه وحدت و یکپارچگی جامعه را فراهم می کنند.
در این میان نیروهای وفادار، امین و جان برکف که از هیچ کوششی در راستای ارتقای امنیت و آرامش عمومی در جامعه فروگذاری نمی کنند همواره شایسته تقدیر و ار‌ج نهادن هستند.
نیروهایی که با اقتدار مثال زدنی و شکوهی بی نظیر امنیت و آرامش را به جامعه اسلامی ارزانی داشته اند. هفته نیروی انتظامی فرصت ارزشمندی است تا ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی نیروهای امین انقلاب و حافظان امنیت، مجاهدت و عملکرد و دستاوردهای نیروی انتظامی در حفظ و پاسداری از نظم و امنیت و اعتماد و پویایی اجتماعی به ملت شریف ایران به خصوص مردم نجیب و شریف استان یزد معرفی شود. با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و تقدیر از ایثارگران این عرصه، هفته ناجا را به فرمانده محترم نیروی انتظامی، فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش این نیرو در استان تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون مجموعه نیروی انتظامی را از خداوند متعال مسئلت دار‌م.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا