محمد زاده رحمانی در جلسه شورای اداری شهرستان بافق با اشاره به تحریم ها و وضعیت کنونی کشور تاکید کرد: باید حداکثر استفاده از حداقل منابع را در جهت اتمام پروژه ها به عمل آوریم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه شورای اداری شهرستان بافق صبح روز چهارشنبه 28 شهریورماه با حضور امام جمعه و فرماندار و سایر مسئولان ادارات با دستور کار، 1-اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،2-اعلام برنامه های پروژه مهر توسط مدیر آموزش و پرورش،۳- تکریم و سپاسگزاری از محمد علی طالعی معاون سابق فرمانداری و پریسا رجبی خبرنگا باشگاه خبرنگاران جوان شهرستان  در سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در این جلسه و در آستانه هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و با اشاره به تحریم ها و وضعیت کنونی کشور تاکید کرد: باید حداکثر استفاده از حداقل منابع را در جهت اتمام پروژه ها به عمل آوریم.

وی با بیان اینکه فصل زمستان پیش رو است و صبح امروز اداره گاز،نفت و ناحیه پخش فرآورده های نفتی را رصد کردم،افزود:  با توجه به اینکه تمامی شهر از نعمت گاز برخوردار هستند باید بستری را برای استفاده همه مردم فراهم کرد و پیش از آغاز فصل سرما باید حداکثر مردم در شهر و روستاهایی که گازرسانی شده اند از این نعمت بهره مند شوند.

زاده رحمانی در بحث مرکز آموزشی ناجا با اشاره به اهمیت امنیت این خطه کویری، بیان کرد: خوشبختانه با مشخص شدن مسئول آن، کار ساخت ساختمان آن را آغاز خواهیم کرد که رونق اقتصادی خوبی در شهرستان ایجاد خواهد شد.

فرماندار بافق پیرامون فضای مجازی که قدرت و ظرفیت جدیدی در دنیا به جود آورده است، تفاوت آن را با ماهواره بازخوردی است که ایجاد می کند را عنوان و  اظهار کرد:  باید با استفاده حداکثری از فضای مجازی، بتوانیم در راستای تولید محتوا در جهت تبیین سنت ها و ارزش های اسلامی و ایرانی گام برداریم. منبع: آفتاب بافق/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا