استاندار یزد در افتتاح پروژه‌های بخش زارچ گفت: از پروژه ها و طرح هایی که موجب اشتغال‌زایی نیروهای کار بومی استان می شود، حمایت قاطع خواهیم کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز سه شنبه پنجم شهریورماه ۹۸ و در چهارمین روز از بزرگداشت هفته دولت، با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، "سیدمحمد رستگاری" فرماندار یزد و جمعی از مسئولان استان‌، دو پروژه بخش زارچ شامل "مجموعه پذیرایی دلیزان" با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی، ایجاد اشتغال برای بیش از ۶۰ نفر و با زیربنای ۲۶۰۰ مترمربع شامل تالار مراسم، رستوران و کافی شاپ در چهار طبقه و پروژه "بلوار حضرت آیت‌الله خامنه ای (‌مدظله العالی) ‌محمدآباد زارچ با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، ۳۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت و سه هزار متر جدول گذاری به بهره برداری رسید و عالی ترین مقام اجرایی استان از پروژه "بلوار جمهوری" زارچ با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال بازدید کرد.
استاندار یزد در مراسم افتتاح مجموعه پذیرایی دلیزان ضمن تقدیر از سرمایه گذاران این مجموعه که با کمترین حمایت دولتی و بدون اخذ وام اقدام به ساخت این مجموعه تفریحی و رفاهی کرده‌اند، گفت: ‌از پروژه‌ها و طرح‌هایی که موجب اشتغال‌زایی نیروهای کار بومی استان می شود، حمایت قاطع خواهیم کرد.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: در استان یزد نیازمند چنین مجموعه هایی برای اقامت و پذیرایی مهمانان هستیم زیرا هر چه سرمایه گذاری در اطراف شهر یزد و شهرستان ها و بخش هایی که فاصله نزدیکی با مرکز استان دارند، بیشتر باشد، از منظر گسترش زیرساختهای گردشگری استان بسیار مناسب است.
وی افزود: با ایجاد مجموعه هایی مانند مجموعه پذیرایی دلیز‌ان امکان اشتغال نیروهای کار بومی، بیشتر فراهم است زیرا سرمایه گذاران در شهرستان ها و بخش ها نسبت به این مهم تعصب بیشتر و توجه ویژه ای دارند.
"طالبی" در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی و گسترش چنین اقداماتی، زمینه برای توسعه شهرستان ها و بخش‌های مختلف استان از جمله بخش زارچ فراهم شود.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا