هم زمان با هفته دولت؛نشست بررسی مشکلات روستای خلیل آباد شهرستان تفت با حضور سرپرست فرمانداری ، بخشدار مرکزی، شهردار تفت، جمعی از مسئولین ادارات ، اعضای شورای اسلامی روستای خلیل آباد و اقشار مختلف مردم در مسجد روستای خلیل آباد برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ هم زمان با هفته دولت؛نشست بررسی مشکلات روستای خلیل آباد شهرستان تفت با حضور "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری ، "علی احمدیان" بخشدار مرکزی، "وحید فتوحی" شهردار تفت، جمعی از مسئولین ادارات ، اعضای شورای اسلامی روستای خلیل آباد و اقشار مختلف مردم در مسجد روستای خلیل آباد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضای شورای اسلامی روستای خلیل آباد به بیان مشکلات خود از جمله تسریع در عملیات عمرانی بلوار ورودی روستا، راه اندازی فاز 2 مجتمع گلخانه ای ، واگذاری زمین بنیادی به جوانان ، تامین آب شرب برای واحدهای گلخانه ای و مبارزه با آفت مگس مدیترانه پرداختند و پیگیری سرپرست فرمانداری را برای رفع موارد مطرح شده را خواستار شدند.

در ادامه هر یک مدیران حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده پرداختند و تصمیمات لازم پیرامون رفع برخی از مسائل مطرح شده اتخاذ شد.

"علیرضا نوکار" نیز در پایان با تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت:امیدواریم با همکاری فرمانداری ، بخشداری مرکزی و ادارات و دستگاه های دولتی تا حد امکان درخواست های اعضای شورای اسلامی و اهالی روستای خلیل آباد تا حصول نتیجه مناسب پیگیری شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطر نشان کرد: در این جلسه مصوب شد با همکاری شورای اسلامی و شهرداری تفت و دهیاری و شورای اسلامی روستای خلیل آباد عملیات عمرانی بلوار ورودی روستا تسریع یابد و شرکت توزیع برق شهرستان تفت هم کار طراحی روشنایی این بلوار را انجام دهد.

نوکار مهمترین نیاز این روستا را اصلاح حریم این روستا دانست و بیان نمود:سعی خواهیم کرد با تشکیل جلسه فوری اصلاح حریم این روستا در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر ادارات شهرستان قرار گیرد تا با رفع این مشکل بسیاری از درخواست های مطرح شده در این جلسه نیز قابلیت اجرایی شدن را پیدا کند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان در پایان خواستار همکاری کشاورزان این روستا برای مبارزه جدی با آفت مگس مدیترانه ای شد و تاکید کرد:همکاری تمامی کشاورزان شهرستان برای مبارزه با آفت مگس مدیترانه ای ضروری است و در صورت عدم همکاری ، زحمات کارشناسان جهاد کشاورزی و سایر کشاورزان به نتیجه نخواهد رسید و خسارت زیادی به کشاورزان شهرستان وارد خواهد شد.

در ادامه این جلسه ، سرپرست فرمانداری شهرستان با همراهی جمعی از مدیران از پروژه بلوار ورودی روستای خلیل آباد بازدید کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا