رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق گفت: کتابخانه امیرکبیر دارای ۲۹هزار جلد کتاب است که با اعتباری بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مرمت و بازسازی شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها و دفتر فنی استانداری، مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بافق و جمعی دیگر از مسوولان استان و شهرستان کتابخانه امیرکبیر بازگشایی شد.

الهام آقایی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق  در حاشیه این مراسم گفت: مرمت و بهسازی این کتابخانه با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در مساحت ۶۶۰مترمربع صورت گرفته است.

او تعداد کتاب‌های این کتابخانه را ۲۹هزار جلد بیان کرد و گفت: عملیات بهسازی این کتابخانه از سال ۹۷ آغاز و در شهریور سال جاری به پایان رسیده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق تصریح کرد: بخش کودک، مرجع، سالن مطالعه و بخش نوجوان از بخش‌های مهم این کتابخانه است.

آقایی تصریح کرد: در شهرستان بافق ۴کتابخانه شهری و روستایی با ۷۹هزار جلد کتاب در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق ادامه داد: طی سه سال متوالی کتابخانه مفیدی بافق در هفته کتاب و کتابخوانی جز کتابخانه‌های برتر کشور معرفی می‌شود.











  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا