مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: بزرگترین زمین چمن مصنوعی استان یزد در روستای کریم آباد بخش مرکزی شهرستان بهاباد افتتاح شد.

به گزارش یزدفردا ، مسعود شریعتی در گفتگو با خبرنگار یزدفردا، با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی روستای کریم آباد بهاباد یکی از استانداردترین زمین‌های چمن مصنوعی است که می‌تواند پذیرای مسابقات فوتبال استان و کشوری باشد اظهار داشت: در هفته دولت بیش از 12 پروژه ورزشی در استان به بهره برداری می‌رسد که این پروژه‌ها تحویل ورزش دوستان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه با ساخت این زمین چمن مصنوعی 16 هزار متر مربع به فضای ورزشی شهرستان بهاباد اضافه می‌شود افزود: یکی از پروژه‌های استاندارد استان یزد زمین چمن مصنوعی روستای کریم آباد بهاباد است که با 7 هزار متر مربع با همکاری خیرین فرمانداری و بخشداری بخش مرکزی و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان احداث و به بهره برداری رسید.

و ی در ادامه عنوان کرد: افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای کریم آباد بارقه امید در میان جوانان منطقه را برای حضور سبز مسئولان در مستطیل سبز و حمایت همه جانبه از آنان را پررنگ می‌کند و چشم انداز روشن و ثمر بخشی را برای ورزش شهرستان بهاباد ترسیم می‌کند که بدون تردید می‌تواند به حضور قدرتمندانه ورزش استان یزد در عرصه ورزش کشور کمک کند.

شریعتی در پایان گفت: جوانان پرشور بهاباد در عمل نشان داده اند در صورت حمایتهای موثر مسئولان ورزش از هیچ تلاشی برای رشد و ارتقا ورزش منطقه دریغ نمی کنند.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا