در آستانه هفته دولت جشن بزرگ ( کارگری ) ولایت و امامت با حضور پرشور شهروندان بافقی و پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی با اجرای برنامه های شاد و متنوع توسط هنرمندان برجسته شهرستان و کشور در سالن امام علی (ع) آهنشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛ در آستانه هفته دولت و به مناسبت گرامیداشت اعیاد خجسته عید قربان و غدیر ، در راستای ایجاد نشاط و شادی دینی و اجتماعی و با بهره مندی از الگوی شادی در اسلام و استفاده از ظرفیت های هنری شهرستان و کشور،مراسم جشن بزرگ (کارگری) ولایت و امامت به همت روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و روابط عمومی فرمانداری بافق در سالن امام علی (ع) آهنشهر برگزار شد.

در این مراسم پر شور که با نام پیامبر اکرم محمد مصطفی (ص) و مولای متقیان حضرت علی (ع) زینت و روشنی گرفته بود، برنامه های شاد و متنوعی با حضور و اجرای مجری توانمند محسن دهقان، خواننده محبوب کشور حمید هیراد، خواننده نسل جوان طاها فتوحی و گروه سرود ولایت کانون آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی برگزار شد.

رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن در سخنانی کوتاه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر،روز پزشک و آغاز هفته دولت گفت: برگزاری جشن کارگری به نوعی گردهمایی برای خانواده بزرگ شرکت سنگ آهن است که امیدواریم بتوانیم لحظاتی شاد را برای آنان رقم بزنیم.

همچنین در این مراسم از 50 نفر از سادات شهرستان و شرکت به قید قرعه کشی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ با توجه به مصادف بودن یکم شهریور ماه با روز پزشک،از پزشکان سادات شهرستان و شرکت سنگ آهن نیز تجلیل شد.











  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا