فرماندارمیبد به همراه بخشداران شهرستان با هماهنگی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در سفر به مرکز استان در ملاقات خود با مسئولان، بعضی از امورات این شهرستان را با اعتبارات متمرکز شهرستانی و ملی پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» با اعلام این خبر گفت: طی ملاقات خوبی که با «علی علیخانی» مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان انجام گرفت؛ عملیات اجرایی مسیر نیوک به فولاد آلیاژی که مسیر حادثه‌خیزی است، آغاز و بهسازی، ایمن‌سازی و تعریض حدود 10 کیلومتر از این مسیر از سمت نیوک دنبال می‌شود.

فلاح در ادامه به مسیر میبد به سمت روستای مزرعه کلانتراز طرف جاده سنتو اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که با بازدید مدیرکل راهداری از این مسیر، تعریفی خوب از این مسیر ارائه شود.

وی افزود: همچنین طراحی یک پل در حدود روستای درین نیز با توجه به اتفاقی به دنبال آمدن سیل روی داد مورد پیگیری قرار گرفت.

حسین فلاح اختصاص اعتبار برای تأمین آب بنستان از محل آب کوثر و نیز تأمین آب نیوک علویه و جلال‌آباد با مساعدت فرمانداری میبد را هم برشمرد که در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل آبفای استان و نیز امور بخشداران در حوزه آب مورد پیگیری قرار گرفت؛ تا مردم این روستاها نیز از آب زاینده‌رود بهره‌مند شوند.

فرماندارمیبد گازرسانی به روستای درین را هم ذکر کرد که نهایتاً تا پایان این ماه در این روستا به‌عنوان تنها روستای میبد که از نعمت گاز محروم است، عملیات گازرسانی شروع می‌شود و مردم آز آن بهره خواهند برد.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان همچنین در ادامه جانمایی اورژانس کمربند ضلع غربی میبد و نیز ساخت و جانمایی و تأمین تجهیزات و نیروی انسانی اورژانس بفروئیه و نیز اورژانس سورک و ندوشن را یادآور شد که در دو سه سال آینده به‌مرورزمان با پیگیری انجام و افتتاح خواهد شد.

حسین فلاح در پایان گفت: در دیدار دیگری که صورت گرفت اختصاص اعتباری به میزان 300 میلیون تومان برای مطالبات ساخت درمانگاه شبانه‌روزی ندوشن و نیز تأمین اعتبار برای ادامه کار ساخت این مرکز و نیز مساعدت برای ساخت خانه بهداشت حسن‌آباد حدود یک‌میلیون تومان پیگیری شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا