به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ ظهر روز یکشنبه23 تیرماه، فرماندار بافق به همراه رئیس اداره راه و شهرسازی و برخی از مسئولان از پروژه تکمیل محور بافق_نوق بازدید کرد. فرماندار بافق در حاشیه این بازدید  گفت: همانطور که در بازدید قبلی هم اعلام شد، با تفاهم با مسئولین شهرستان رفسنجان استان کرمان مقرر شد عملیات راهسازی ۴۷۰۰ متر محدوده افزوده شده به حوزه استحفاظی بافق را شهرستان عهده دار شود.

محمد زاده رحمانی عنوان داشت: از این ۴ هزار و ۷۰۰ متر طول مسیر ۲۴۰۰ متر آن ریگلاژ زیر سازی که از قدیم بوده انجام شده و آماده قیر پاشی است که پیمانکار هزار متر از آن را قیرپاشی و فردا نیز هزار متر دیگر انجام می دهد.

وی تصریح کرد: تا کنون دو هزار متر آماده آسفالت به ضخامت ۵ سانتی متر و عرض ۱۱ مترمی باشد.

زاده رحمانی پیرامون تکمیل این پروژه افزود: بنابر گفته پیمانکار این مسیر تقریباً از لحاظ فنی و حقوقی بیش از پانزده روز کاری زمان نیاز ندارد و سقف را اگر در نظر بگیریم  امیدواریم که ظرف یک ماه آینده تکمیل و زیرعبور رود.

فرماندار بافق پیرامون اهمیت تکمیل این مسیر نیز خاطرنشان کرد: با تکمیل این جاده مسیر بافق تا به شهرهای انار، شهربابک و سیرجان و در نهایت بندر عباس بیش از ۱۶۰ کیلومتر کوتاهتر می شود.

وی همچنین افزود: با تکمیل این مسیر شهرستان بافق از بن بست ترانزیتی بیرون می‌آید و با در نظر گرفتن محور بهاباد_بافق شهرستان به سه راه ترانزیتی تبدیل شده و تردد کامیون های حمل مواد معدنی و فرآورده های آن از مجتمع های معدنی و صنعتی شهرستان و در آینده چادرملو به بندرعباس ازین محورانجام خواهد شد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا