با حضور فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهردار تفت، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان و جمعی از مسئولان محلی جشنواره گل انار در روستای هدف گردشگری مبارکه افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، با حضور "محمد محامدی" فرماندار، "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "علی احمدیان" بخشدار مرکزی، "وحید فتوحی" شهردار تفت، "هما خورشیدی" سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان و جمعی از مسئولان محلی جشنواره گل انار در روستای هدف گردشگری مبارکه افتتاح شد.
اولین جشنواره گل انار به همت اقامتگاه بومگردی ناردونه و با همکاری کمیته گردشگری کودک و نوجوان باهدف احیای یک رسم قدیمی و با رویکرد گردشگری کودک و نوجوان از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ تیرماه از ساعت 18 تا 23 به میزبانی روستای هدف گردشگری مبارکه تفت در حال برگزاری است که برگزاری غرفه‌های صنایع‌دستی و خوراکی‌های محلی، بازی‌های بومی محلی و کارگاه‌های آموزشی و تفریحی کودکان بخشی از برنامه‌های این جشنواره است.
بازدید از آسیاب آبی قدیمی، نمایشگاه آداب‌ورسوم زرتشتیان و از سرو دوقلوی روستای مبارکه از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا