مدیرکل دفتر پژوهش و فناوری جامع علمی و‌کاربردی کشور در دومین رویداد ملی استارت آپ صنعت محصولات کنجدی در اردکان گفت: با برگزاری استارت آپ میتوان فضا را برای ارائه ایده های نوین توسط افزاد خلاق ایجاد کرد.

محمد حسین موسی زاده در گفتگو با خبرنگار یزدفردا؛ اظهار داشت: مهم ترین نکته ای که همه تولیدکنندگان باید مورد توجه قرارد دهند این است که باید رقبای خود را بشناسند و از تمام دانش موجود در دنیا برای برکنار کردن رقیبان استفاده کرد.
مدیرکل دفتر پژوهش و فناوری جامع علمی و‌کاربردی کشور عنوان کرد: استفاده از دانش های موجود باید در فرایند توسعه، تنوع سازی و افزایش کیفیت بهره برد و این امر از طریق استارت آپ ها میتواند مورد استفاده قرار گیرد.
وی ادامه داد: استارت آپ ها میتوانند روش های مدرن توزیع  را تعریف کرده و آن ها را جایگزین روش های سنتی قرار داد.
موسوی زاده افزود: اقتصاد امروز دنیا در آمریکا است که در سال های گذشته به دو قطب تحولات اقتصادی استارت آپ ها و اقتصاد سنتی تبدیل شده است.
مدیرکل دفتر پژوهش و فناوری جامع علمی و کاربردی کشور بیان کرد: استارت آپ در کشور ما پدیده ای نو ظهور است اما توانسته در زمان کم در روند تولیدی و بهبود کیفیت، پیشرفت چشمگیری داشته باشد.
موسوی زاده خاطرنشان کرد: استارت آپ ها با ایجاد فضا برای افراد خلاق،ایده پردازی، اختراع و خلاقیت را افزایش داده و آنها را در‌عرصه های مختلف در معرض نمایش میگذارد.
وی افزود: با حمایت از این رویداد ها میتوان از صنعت های مختلف به ویژه صنعت محصولات کنجدی به نحو احسن پشتیبانی کرد و زمینه پیشرفت بهتر آن ها را فراهم آورد.
مدیر کل دفتر پژوهش و فناوری جامع علمی و کاربردی کشور با بیان اینکه امروزه به برگزاری استارت آپ ها در تمام دنیا توجه ویژه ای میشود تاکید کرد: در آینده نزدیک تمام استارت آپ ها جایگزین سنت ها میشود و باید قبل از حذف شدن تولیدکنندگان به واسطه استارت آپ ها، به آن پیوسته و از آن بهره برد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا