معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداري مهريز گفت:بسیاری از مسائل اجتماعی در جامعه ناشی از مصرف مواد مخدر است که در این راستا باید آگاهی جامعه به ویژه خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان در زمینه مواد مخدر افزایش یابد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري مهريز محمد جواد برزگر با قدردانی از تلاش نیروهای مختلف در امر مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی و انتظامي در سال گذشته نقش مهمی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر داشته اند

برزگر بيان داشت: براساس منويات مقام معظم رهبري در مقابله با آسیب‌های اجتماعی نباید به کارهای معمولی و جاری دستگاه‌ها اکتفا بلكه بايد کار فوق العاده اي و تلاش مضاعف صورت گيرد.

وی با اشاره به نزدیکی سالروز جهاني مبارزه با مواد مخدر گفت: انتظار می رود اقدامات ويژه‌اي از سوي دستگاه‌های مختلف که در زمینه اعتیاد فعالیت می کنند انجام شود.

برزگر با بيان اينكه در حال حاضر اعتياد معضل يك قشر خاص نيست تصریح کرد: در كليه آسيب‎هاي اجتماعي كه در كشور وجود دارد رد پای از اعتياد ديده و اين در حالی است كه درصورت عدم مراقبت‌های لازم و نداشتن مهارت‎هاي زندگی اين معضل گريبان گير هر فرد در هر جايگاه و مقامی خواهد شد، لذا تمام اقشار جامعه در معرض تهديد خواهندبود.

برزگر ادامه داد: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه ناشی از مصرف مواد مخدر است که در این راستا باید آگاهی جامعه به ویژه خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان در زمینه مواد مخدر افزایش یابد.


در جلسه نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر ادارات مختلف به بیان برنامه های خود در طول سال پرداختند

رئیس تعاون، کار و امور اجتماعی امیر عباس دهقانی زاده گفت: با توجه به اجرای طرح کاج در شهرستان مهریز۴۹۱ نفر در این طرح شرکت و آموزش دیده با توجه به اهمیت اید
وی ادامه داد:طرح کاج افراد تحت آموزش را به سه دسته معتاد ، در معرض خطر و عاری از اعتیاد تقسیم بندی و راهکارهای پیشگیری و درمان را ارائه می 

 

رئیس فرهنگ ارشاد اسلامی حسن زارعیان افزود: در راستای مبازه با مواد مخدر اجرای یک فیلم نامه و یک تئاتر با موضوع سرسره بازی و شش مترو نیم در سطح مهریز بود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا