فرماندار بهاباد در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بهاباد به منظور افزایش رضایت مندی و استقبال از مسافران نوروزی، بر خدمات رسانی شایسته تأکید نمود و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای خدمات رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران باید در آماده باش باشند تا به بهترین نحو پذیرای میهمانان نوروزی باشیم.

 جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بهاباد صبح امروز یکشنبه پنجم اسفند97 به ریاست فرماندار بهاباد و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و اعضای این ستاد، به منظور برنامه ریزی و آمادگی شهرستان بهاباد برای پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛فرماندار بهاباد به منظور افزایش رضایت مندی و استقبال از مسافران نوروزی، بر خدمات رسانی شایسته تأکید نمود و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای خدمات رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران باید در آماده باش باشند تا به بهترین نحو پذیرای میهمانان نوروزی باشیم.

"محمدمهدی خانی زاده" باتوجه به ظرفیت ‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی شهرستان گفت: با برگزاری تورهای گردشگری و معرفی جاذبه های گردشگری، شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران در شهرستان خواهیم بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به منظور کنترل بازار روزهای منتهی به سال، بر تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی در شهرستان و تأمین اقلام تنظیم بازار و نظارت بر روند توزیع آنها تأکید نمود.

در ادامه کمیته های زیرمجموعه این ستاد برخی از فعالیت ها و برنامه های پیش بینی شده و در نظر گرفته برای نوروز 98 را ارائه نمودند.

برنامه ریزی برای استقرار پایگاههای اطلاع رسانی در ورودی شهر بهاباد و بخش های مرکزی و آسفیچ، تهیه اقلام تبلیغاتی معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان، تبلیغات محیطی و فضای مجازی، آماده سازی محل های اسکان گردشگران و مسافرین نوروزی، آمادگی مکان های گردشگری شهرستان، راه اندازی تورهای گردشگری، مراسم نوروزگاه شهرستان، اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی و آمادگی دستگاه های خدمات رسان از برخی مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ گردید.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا