دومین مجمع سلامت شهرستان بهاباد به ریاست فرماندار بهاباد و با حضور معاونین بهداشت و امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و هیأت همراه و خیرین حوزه سلامت با محوریت ارتقاء سواد سلامت در این شهرستان برگزار شد.

دومین مجمع سلامت شهرستان بهاباد روز شنبه چهارم اسنفد97 به ریاست فرماندار بهاباد و با حضور معاونین بهداشت و امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و هیأت همراه، رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی استان، شورای اسلامی شهر بهاباد، اعضای مجمع سلامت شهرستان و خیرین حوزه سلامت در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه ارائه گزارشی از سیمای سلامت شهرستان و برخی اقدمات صورت برای ارتقاء سلامت در شهرستان، بیماری های واگیردار و غیر واگیر، افزایش سواد سلامت و لزوم استفاده از ظرفیت کانون های سلامت محله و ارائه آموزش های لازم به مردم، تجهیزات و مشکلات بیمارستان حکیم بهابادی و تکمیل پروژه های نیمه تمام در زمینه زیرساخت های بهداشتی از برخی مباحث مطرح شده بود.

تأمین اعتبار جهت تجهیز آزمایشگاه بیمارستان حکیم بهابادی به UPS که یک میلیارد ریال نیاز دارد، راه اندازی کلینیک دیابت از برخی تصمیمات این مجمع بود.

گفتنی است درپایان این نشست خانم دکتر "سحرعامل شهباز" به عنوان سرپرست بیمارستان حکیم بهابادی معرفی شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا