فرماندار اشکذر از افتتاح پروژه انتقال آب به بخش خضرآباد و 33 پروژه عمرانی، صنعتی و کشاورزی دیگر با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

 به مناسبت دهه فجر، فرماندار و مسئولین شهرستان با امام جمعه اشکذر در دفتر وی دیدار کردند.

فرماندار اشکذر در این دیدار با تبریک به مناسبت، آغاز دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر امسال آغاز چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی است، چهل سالگی دوران بلوغ است و به همین دلیل یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ ایران را پشت سر می گذاریم.

محمد علی شاه حسینی خطاب به مدیران ادارات اشکذر،گفت: تمام ادارات شایسته است دستاورد های اداره خویش را در طول این ۴۰ سال، برای مردم بازگو، تا مردم شهرستان، برکات انقلاب اسلامی ایران را در طول این انقلاب مشاهده کنند.

شاه حسینی با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی کشور، تصریح کرد: امروزه به دلیل تحریم ها خصمانه آمریکا بر علیه ایران و بی تدبیری و بی کفایتی بعضی از مدیران کشور شاهد وضع بد اقتصادی حاکم بر ایران هستیم که به لطف خدا از این پیچ نیز عبور خواهیم کرد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به افتتاح پروژهای شهرستان اشکذر در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افتتاح پروژه انتقال آب از مجموعه امام حسین(ع) به بخش خضرآباد با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان را در برنامه داریم.

فرماندار اشکذر از افتتاح ۵ واحد تولیدی با اشتغال زایی ۷۰۰ نفر در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: ۳۳ پروژه عمرانی، صنعتی و کشاورزی دیگر نیز به لطف خدا در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره به روز ۲۲ بهمن گفت: ان شاالله راهپیمایی ۲۲بهمن امسال باشکوه تر از سال های پیش در شهرستان اشکذر برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا