در چهارمین جلسه هماهنگی بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب در شهرستان تفت، بر ایجاد امید و انسجام ملی و اقناع افکار عمومی در بیان دستاوردهای انقلاب و خدمات انجام‌شده در 40 سال انقلاب تأکید شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"سعید پرویزی" در این جلسه با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب باهدف ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر روشی استفاده می‌کنند، گفت: ضدانقلاب و معاندین برای بی‌ثباتی در اقتصاد و فرهنگ تلاش می‌کنند و کوچک‌ترین موضوعات را به‌عنوان ناکامی بزرگ برای کشور تلقی و به نحوی تبلیغ می‌کنند که گویا کشور پس از 40 سال هیچ پیشرفتی نداشته است و لذا در چهلمین سال پیروزی انقلاب باید درخشش‌های این انقلاب در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی به شکلی شفاف، صادقانه و هوشمندانه با استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در ادامه گفت: هرسال جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان ستاد دهه فجر، برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شد اما در سال جاری با عنوان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و لذا باید به‌گونه‌ای خدمات نظام و انقلاب اطلاع‌رسانی شود که نسل‌های بعد انقلاب به‌خوبی با اهداف و دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

وی در ادامه افزود: باید برنامه‌های متنوع، متفاوت و هنرمندانه را برای ایجاد "شورونشاط اجتماعی" و " امیدآفرینی " در مناسبت‌ها و فرصت‌های باقیمانده تا ایام‌الله دهه فجر، در دستور کار قرار دهیم.

در پایان این جلسه مقرر شد تمامی مدیران ادارات شهرستان نسبت به جمع‌آوری و مستند نگاری دستاورد‌ها و عملکرد چهل‌ساله انقلاب در حوزه کاری خود اقدام و در مناسبت‌های مختلف و خصوصاً ایام دهه فجر، به شیوه‌ای اثرگذار در جامعه اطلاع‌رسانی کنند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا