یزدفردا "محمدرضا فلاح زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در یزد با اشاره به کندی عملیات گازرسانی به شهرستان بافق اظهار داشت: بارها با مسئولان گاز استان یزد مذاکراتی در خصوص سرعت بخشیدن به این طرح حیاتی صورت گرفته اما مسئولان این شرکت اعلام کرده اند که مطالعات طرح انجام شده است.
وی افزود: مطالعات به تنهایی کافی نیست و تا زمانی که عملیات گاز کشی انجام نشود، از نظر ما کاری صورت نگرفته است.
فلاح زاده عنوان کرد: در صورتی که مسئولان شرکت گاز استان، عملیات گازکشی به بافق که از مصوبات سفر ریاست جمهوری است را اجرایی نکنند، این طرح از سوی نهاد ریاست جمهوری پیگیری خواهد شد.
استاندار یزد یادآور شد: گاز برای شهرستان صنعتی معدنی چون بافق حیاتی است و نه تنها به عنوان یک سوخت بلکه برای کارخانه ای نظیر کارخانه در دست احداث فولاد بافق، یکی از مواد اولیه محسوب می شود.
این مسئول بیان داشت: تعدادی از طرحهای صنعتی بافق از جمله پروژه یاد شده به علت عدم وجود گاز راکد مانده اند و سازمان توسعه صنایع برای راه اندازی کارخانه فولاد بافق، ضمانت اجرایی معتبری از استانداری به منظور گازکشی درخواست کرده است. شهرستان بافق که در 100کیلومتری یزد قرار گرفته بعد از حدود 30 سال از انقلاب از نعمت گاز بی بهره می باشد.وهر سال در فصل سرما مشکلات فراوانی برای مردم بافق ایجاد می کند.
لازم به ذکر است از طرح های مصوب رییس جمهوری فقط 10 در صد از انها اجرایی شده است.
یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا