یزدفردا "نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از پخش سانسور شده سخنان حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در مراسم بیستمین سالیاد حضرت آیت‌ا... خاتمی در یزد انتقاد كرد.

به گزارش (ایسنابه نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی صدوقی روز گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت آیت‌ا... مدرسی و حضرت آیت‌ا... خاتمی گفت: مرحوم آیت‌ا... سید جواد مدرسی مردمی، سازده زیست و متعهد بود و ایشان یكی از پشتوانه‌های قوی برای بسیج، سپاه و همچنین جنگ بودند و مردم استان یزد نیز با شركت در مراسم‌های تشییع و یادبود آن عزیز به خوبی یاد آن مرحوم را گرامی داشتند.

وی ضمن تقدیر از مردم شریف استان، نهادها، سازمان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی و صدا و سیما به جهت شركت در مراسم‌های مرحوم آیت‌ا... حاج سید جواد مدرسی گفت: استاندار و مسئولین اجرایی اسان نیز با اعلام عزای عمومی در تكریم آن عالم بزرگوار سعی و تلاش نمودند و امیدواریم كه بتوانیم قدردان زحمات آن عالمان بزرگوار باشیم.

حجت‌الاسلام صدوقی همچنین اظهار داشت:‌ مرحوم حاج سید روح‌ا... خاتمی عالمی وارسته بود كه بعد از شهادت سومین شهید محراب با حكم حضرت امام (ره) و با استقبال بی نظیر مردم شریف استان و روحانیت معزز به سمت نماینده امام و امام جمعه یزد منصوب گردید و در طول چندین سال توانست این سمت را به خوبی اداره نماید.

وی ضمن انتقاد از صدا و سیما گفت: متاسفانه صدا و سیما بنا به مسائلی حق خود را به آن مرحوم كه به فرموده امام راحل "خاتمی زنده دل چهره تابناك روحانیت روشن ضمیر بود" را ادا نكرد و حتی سخنان نوه امام راحل حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی را كه در مراسم سالیاد این عزیز ایراد شده بود را به صورت خلاصه و سانسور شده پخش نمودند و مردم استان فقط توانستند از خلاصه و گوشه‌ای از بیانات نوه امام (ره) بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پایان بیان داشتند: انتظار این بود صدا و سیما كه مرتب سخنان منبری‌های محترم را كه با مناسبت‌های مختلف ایراد می‌شود به صورت كامل پخش می‌نمایند و كار مفیدی است، سخنان یادگار امام (ره) را نیز جهت استفاده مردم كه عشق و علاقه به بیت امام (ره) دارند، پخش می‌كرد.

یزدفردا  





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا