یزد فردا : امام‌جمعه بخش بهمن ابرکوه با اشاره به ضرورت کمک به مسلمانان میانمار گفت: مدعیان حقوق بشر برای جلب رضایت اربابانشان در برابر جنایت‌ها و نسل‌کشی‌های میانمار سکوت کرده‌اند.


 حجت‌الاسلام رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن اشاره به سالروز قیام 17 شهریور 57 اظهار کرد: جمعه سیاه در دست ملت ایران همچون سندی است که نشان می‌دهد این مردم هیچ‌گاه در دفاع از رهبر، امام و انقلابشان عقب‌نشینی نمی‌کنند و امروز هم اگر لازم باشد برای اعتقاداتشان از جان هم می‌گذرند.
حجت‌الاسلام علیزاده تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر که برای کشتار مردم ایران از رژیم پهلوی حمایت می‌کردند، امروز از دموکراسی، آزادی و حقوق بشر دَم می‌زنند اما برای جلب رضایت اربابانشان در برابر جنایت‌ها و نسل‌کشی‌های میانمار سکوت می‌کنند.
وی در ادامه با تبریک عید غدیر یادآور شد: اساس کار مردم و مسئولین باید پیروی از ولایت باشد زیرا جامعه هرگاه از ولایت جداشده آسیب‌پذیر هم شده است. امروز آینه تمام نمای ولایت خدا، ولایت رسول خدا، ولایت اهل‌بیت (ع) و ولی‌عصر (عج) مقام معظم رهبری هستند.
امام‌جمعه بخش بهمن تأکید کرد: غدیر از عاشورا و تاسوعا مهم‌تر است؛ چراکه حضرت فاطمه (س) در فاطمیه و امام حسین (ع) در عاشورا فدای ولایت و غدیر شدند.
وی در ادامه یکی از مصادیق تقوا را آزار و اذیت نکردن مردم عنوان کرد و افزود: در پی اعتراضات مردم بخش بهمن به ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت در عروسی‌ها، ازاین‌پس با هماهنگی دادستان شهرستان و همکاری اعضای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی با افراد خاطی برخورد می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا