پژمان نوری، با ملوانان زبل در سال 91

 

در انزلی رسم بر این است که سرمربی ملوان، فردی باشد که علاوه بر بومی بودن، سابقه بازی کردن در ملوان را داشته و در انزلی چهره مقبولی باشد. شاید به همین دلیل است که ملوان در تمام سال‌هایی که از تاسیسش می‌گذرد، فقط 4 مربی به نام‌های بهمن صالح‌نیا، نصرت ایراندوست، محمد احمدزاده و فرهاد پورغلامی را بالای سرش دیده و با شرایط و محبوبیتی که پژمان در شهرش دارد، حضور او روی نیمکت مربیگری این تیم در سال‌های آینده اصلا عجیب نیست.

به گزارش انتخاب به نقل از «فردا»: شاید منتشر شدن این خبر صبح روز دربی گیلان کمی عجیب باشد اما قطعا شنیدن آن هواداران ملوان را به یک شادی عمیق و البته امیدواری فراوان فرو خواهد برد.

به گزارش فردا ماجرا درباره پژمان نوری است. کاپیتان شماره هشت و محبوب انزلی‌چی‌ها که در ابتدای این فصل علی‌رغم میل باطنی‌اش و فقط به واسطه دستیابی به شرایط مالی بهتر، راهی امارات و تیم الامارات شد تا یک فصل در این کشور بازی کند.

هرچند او خیلی زود از تصمیمی که گرفته بود پشیمان شد و حتی در تعطیلات نیم فصل، تمام تلاشش را برای جلب رضایت اماراتی‌ها بابت فسخ قرارداد و بازگشت به ملوان انجام داد. اتفاقی که البته در انجام آن موفق نبود. با این حال هافبک ملی‌پوش الامارات به نزدیکانش اعلام کرده که قطعا فصل بعد با پیراهن ملوان به میدان خواهد رفت. این در حالی است که مصطفی ددنیزلی، سرمربی پرسپولیس علاقه فراوانی به جذب نوری دارد اما خود نوری بازی کردن در ملوان را به هر تیم داخلی دیگری ترجیح می‌دهد.

اما نکته جالبی که خبر آن برای نخستین بار در «فردا» منتشر می‌شود، تلاش پژمان برای بستن یک تیم پرقدرت در فصل آینده است. او مدت‌هاست مذاکراتش را با خیلی از بازیکنان انزلی‌چی مشهور در لیگ برتر مثل جلال حسینی، مازیار زارع، حسن اشجاری و جواد شیرزاد آغاز کرده و بر اساس اعلام منابع موثق خبری، زارع و شیرزارد، بازیکنان پرسپولیس و استقلال به همبازی سابق‌شان قول داده‌اند که در لیگ دوازدهم با پیراهن ملوان به میدان بروند. اتفاقی که قطعا فصل آینده، یکی از سوژه‌های جذاب خبری خواهد بود.

شاید باورکردنش سخت باشد اما خیلی‌ها در انزلی از پژمان نوری، به عنوان آلترناتیو شماره یک جانشینی فرهاد پورغلامی در آینده‌ای نزدیک هم خبر می‌دهند.

در انزلی رسم بر این است که سرمربی ملوان، فردی باشد که علاوه بر بومی بودن، سابقه بازی کردن در ملوان را داشته و در انزلی چهره مقبولی باشد. شاید به همین دلیل است که ملوان در تمام سال‌هایی که از تاسیسش می‌گذرد، فقط 4 مربی به نام‌های بهمن صالح‌نیا، نصرت ایراندوست، محمد احمدزاده و فرهاد پورغلامی را بالای سرش دیده و با شرایط و محبوبیتی که پژمان در شهرش دارد، حضور او روی نیمکت مربیگری این تیم در سال‌های آینده اصلا عجیب نیست. او با تیم رویایی که در حال ساختنش برای ملوان و کمک به فرهاد پورغلامی است، از همین حالا توانایی‌هایش در این زمینه را به رخ می‌کشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا