ساخت ضدویروس «استاکس نت» در ایران

  ویروس استاکس نت به عنوان سلاحی تروریستی توسط نهادهای وابسته به صهیونیسم جهانخوار برای ضربه به تأسیسات صنعتی به ویژه تأسیسات هسته ای ایران ساخته شده بود و از آن به عنوان نخستین سلاح نسل جدید سایبری یاد می شود...

به گزارش ندای انقلاب به نقل از منابع آگاه، با همت و تلاش متخصصین داخلی ویروس یاب (ویروس استاکس‌نت) که سلاح سایبری ساخته دشمن صهیونستی برای ضربه به تأسیسات هسته ای و جمع آوری اطلاعات بوده است با همت و توان داخلی در داخل کشور ساخته شده و نابودکننده (Remover) آن نیز تا یک ماه آینده تولید و سپس به شکل رایگان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر آنکه ویروس استاکس نت که به عنوان سلاحی تروریستی توسط نهادهای وابسته به صهیونیسم جهانخوار برای ضربه به تأسیسات صنعتی به ویژه تأسیسات هسته ای ایران ساخته شده بود و از آن به عنوان نخستین سلاح نسل جدید سایبری یاد می شود، در سالهای اخیر علیه شبکه های اینترنتی کشورمان توسط دشمن مورد استفاده قرار گرفت که با همت مدافعان سایبری کشور این حملات خنثی شد. این ویروس از دسته تروجان ها بوده و یافتن و خنثی نمودن آن در حال حاضر تنها توسط برخی آنتی ویروس ها مانند Kaspersky انجام می شود که تاکنون این تکنولوژی محافظتی سایبری در اختیار کشورهای بیگانه بوده است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا