به گزارش خبرنگار یزدفردا، سردار علی اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان در پیامی سال نو را به همه مردم شریف ایران و یزد تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در بهار آزادی جای شهدا خالی

بهار يکي از باشکوه ترين جلوه هاي رحماني در جهان هستي است که مي توان با تماشاي آن، راهي به سوي خدا يافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلي نو که طبيعت رداي شکوفه بر تن مي کند و انسان ها را به مهرورزي، گره گشايي و هم گرايي فرا ي خواند.

فصلی که به فرموده ی پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله وسلم) یادآور قیامت می باشد و با نگاه به آن باید از قیامت زیاد یاد کرد.

امت قهرمان ايران اسلامي، سال 1390 را با موفقيت در عرصه هاي گوناگون،بويژه در صحنه حضور و مشاركت مثال زدني در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دفاع از ارزشهاي اسلام و انقلاب اسلامي، تحقق آرمانهاي بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه)، پیروی و حمايت قاطع از فرامین ولايت مطلقه فقيه ـ حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی ) ـ و  تضمين امنيت و تثبيت اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي، به رغم تلاش و هجمه بیش از پیش دشمنان و بدخواهان نظام، به خوبي پشت سر نهاد ، سالی که جهان در آن شاهد اوج بیداری اسلامی در تاسر گیتی با الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران بود و انشاالله سال 1391 را که از سوی رهبر فرزانه انقلاب ، سال « تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی » نامیده شده، با نشاط و اميد به آينده اي درخشان آغاز خواهد نمود.

اینجانب ضمن تجدید ارادت به ساحت همه مردم عزیز استان یزد و نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان و بسیجیان و پاسداران این مرز و بوم را گرامی داشته و به ساحت همه آنان درود می فرستم.

انشاءالله در این بهار طبیعت ، عیدی ما از شهدا این باشد که نگاهمان همواره به اشاره های رهبری باشد .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سرتیپ دوم پاسدار اکبر فتوحی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا